Matrix reloaded

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
FIlmen var inte mer än OK.

Kändes mest som en massa fighting med lite handling instoppat emellan slagsmålen. Blev besviken faktiskt, hade väntat mig mer.

Lite trist också med den TV-/Data-spels känslan som blev i en del av scenerna.

Men den ska ju helt klart ses på Bio, där kommer den bäst till sin rätt.

/Pajje

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
maverick_750rr skrev:
Jag har en Z4 som sommarbil, fullutrustad M5 -02 som vinterbil, takvåning på stranden om sommaren och lyxvilla inrett endast med Armanimöbler om vintern med inom- och utomhuspool, RC30, RC45, ZXR750R, GSXR750R, YZF750R, fullt över-racekitad R7, privat jetplan, äger en Concorde, egen helikpterplatta, lyxkryssare i hamnen utanför dörren, rymdraket samt de flesta o mesta prylarna från Bango Olofssen om jag vill, men tycker precis som du att det är ovärt :rolleyes:

750RR

:D

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
maverick_750rr skrev:
Jag har en Z4 som sommarbil, fullutrustad M5 -02 som vinterbil, takvåning på stranden om sommaren och lyxvilla inrett endast med Armanimöbler om vintern med inom- och utomhuspool, RC30, RC45, ZXR750R, GSXR750R, YZF750R, fullt över-racekitad R7, privat jetplan, äger en Concorde, egen helikpterplatta, lyxkryssare i hamnen utanför dörren, rymdraket samt de flesta o mesta prylarna från Bango Olofssen om jag vill, men tycker precis som du att det är ovärt :rolleyes:

750RR

Du e så rolig =).......Väldigt duktig på att skriva skojsaker..... en riktig kulis :hej

Inget raggförsök :D , bara vänliga veckan!

Mav

Fattigast...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZR 1000
Sergeant skrev:
Ähhhh, KRITIKER skall alltid vara så märkvärdiga ;) .

Prova att se X-men 2 någon dag innan så blir filmen genast bättre. För X-men 2 var en riktig skitfilm :fakta .

:hej

X-Men 2 var ju helt klart mycket bättre än MATRIX reloaded. Trodde det skulle va tvärtom innan jag säg dem men tji fick jag!
// Mav

Edit: Klockan är nu nästan 24.00 så strax blir det bättre filmer på Canal+ och Tv1000.

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Mav skrev:
X-Men 2 var ju helt klart mycket bättre än MATRIX reloaded. Trodde det skulle va tvärtom innan jag säg dem men tji fick jag!
// Mav

Edit: Klockan är nu nästan 24.00 så strax blir det bättre filmer på Canal+ och Tv1000.

Men det är väl nästan bra att inte alla har samma smak :tummenupp .

Vad går det på Canal+/Tv1000 nu?

Mav

Fattigast...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZR 1000
Sergeant skrev:
Men det är väl nästan bra att inte alla har samma smak :tummenupp .

Vad går det på Canal+/Tv1000 nu?

(Bad Habits) Amerikansk erotik från 2001 med April, Calli Cox och Dale Dabone

(Orgie en noir) Fransk erotik från 2000

:tummenupp :D :crash

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Har en teori om att det finns en Matrix i själva Matrixen. I slutet utav filmen när de är i den "verkliga" världen klarar ju Nemo utav att stoppa sonderna vilket han enbart skulle kunna klara utav i Matrix.

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Marals76 skrev:
Har en teori om att det finns en Matrix i själva Matrixen. I slutet utav filmen när de är i den "verkliga" världen klarar ju Nemo utav att stoppa sonderna vilket han enbart skulle kunna klara utav i Matrix.

"There is something rotten in the state of reality" :rolleyes:

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Jag tål inte folk med skägg och en massa fransar som avgudar sina blytunga HD:mattias

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
McB skrev:
Är det folket eller motorcyklarna som har fransar? :D

Hora som man är (jobbar som konsult) gör jag allt för mina medmänniskor som är lite tröga.....

Jag tål inte folk med skägg i ansiktet och en massa fransar på sina läderkläder som avgudar sina blytunga HD
:squid

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Marals76 skrev:
Hora som man är (jobbar som konsult) gör jag allt för mina medmänniskor som är lite tröga.....

Jag tål inte folk med skägg i ansiktet och en massa fransar på sina läderkläder som avgudar sina blytunga HD
:squid

Tack, nu blev allt mycket klarare för mig. :)

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Det som stör mig på motorvägs scenen är:

1. Man åker inte ikapp en ducce som gasar så som hon gjorde, med en sketen polisbil.

2. Hon skulle fanemej ha gått upp på bakhjulet tycker jag, iaf så som hon gasade.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...