Mattias och hans dekaler

Solan skrev:
Nu har Mattias gjort dekaler till min ögonsten. Han e grym! Tack ska du ha!
Nu när man vet vem mc´n tillhör så kommer ingen att röra den. ;)

Men titta, bussen blev ju ganska fin... :tungan :D

Maxxi skrev:
Inte för att vara elak men tycker dekalerna ser jävligt hemmagjorda/amatörmässigt gjorda,inte alls snyggt enligt mig. Men smaken är som baken :rolleyes:

Varför måste man sprida sin negativitet? E det svårt att visa glädje för ngn annans skull? Negativitet är destruktivt så håll den för er själva. :7peta

anja skrev:
hemmagjorda, ja.
amatörmässiga, nej.

:fakta
Är de gjorda i hemmet? Hur transporterar han dem från hemmet till skyffet inne i stan? :tungan

Förövrig kan jag säga att dekalerna iaf blir snygga, och om man låter Mattias sätta dit dem blir det ännu snyggare. Kvaliten kan jag dock inte uttala mig om.

Bifogat

• dekaler.JPG
    dekaler.JPG
    39.8 KB · Visningar: 420
Bodoe skrev:
Är de gjorda i hemmet? Hur transporterar han dem från hemmet till skyffet inne i stan? :tungan

Förövrig kan jag säga att dekalerna iaf blir snygga, och om man låter Mattias sätta dit dem blir det ännu snyggare. Kvaliten kan jag dock inte uttala mig om.

Dina gaffelben är repiga. :7peta :rolleyes:

EBS skrev:
Dina gaffelben är repiga. :7peta :rolleyes:
Inte mitt fel att #Olsson# var klantig nog att sälja sina RS-gafflar innan jag hann lägga vantarna på dem! Doh!

Dessutom är de inte repiga, det som syns är mkt, mkt tunna linjer av olja och mikroskopiska "repor". Vad jag försöker säga är att dina pupiller är inte röda bara för att jag tar ett kort med stark blixt och de då ser röda ut på kortet! Förstår du.... :va Blixten förvränger lixom... :fyllisar

Maxxi skrev:
Ok de ni visade nu såg bättre ut. Då är det väl Solan som har beställt fula dekaler eller fått de fula helt enkelt. Snyggt var det inte iallafall.

Vi har alla rätt till en egen åsikt.....vilket jag är tacksam för eftersom alla skulle köpa likadan mc som jag har annars. :tungan

Santo skrev:
Varför måste man sprida sin negativitet? E det svårt att visa glädje för ngn annans skull? Negativitet är destruktivt så håll den för er själva. :7peta
Men ditt lilla spagettibarn, hon la ju ut bilderna för att hon ville ha en kommentar om att det var så snyggt! Visst de flesta skriver åhhh va fint å va snyggt om allt, även fast en del inte tycker det utan skriver det folk vill höra. Jag tyckte inte det va snyggt, därför skriver jag det också! Är det något fel med det? Trodde detta var ett forum där man fick framföra sina åsikter, inte fan hoppar jag på dig bara för du tyckte det va snyggt!

Maxxi skrev:
Men ditt lilla spagettibarn, hon la ju ut bilderna för att hon ville ha en kommentar om att det var så snyggt! Visst de flesta skriver åhhh va fint å va snyggt om allt, även fast en del inte tycker det utan skriver det folk vill höra. Jag tyckte inte det va snyggt, därför skriver jag det också! Är det något fel med det? Trodde detta var ett forum där man fick framföra sina åsikter, inte fan hoppar jag på dig bara för du tyckte det va snyggt!
Du är en sann diplomat.

Bodoe skrev:
Inte mitt fel att #Olsson# var klantig nog att sälja sina RS-gafflar innan jag hann lägga vantarna på dem! Doh!

Dessutom är de inte repiga, det som syns är mkt, mkt tunna linjer av olja och mikroskopiska "repor". Vad jag försöker säga är att dina pupiller är inte röda bara för att jag tar ett kort med stark blixt och de då ser röda ut på kortet! Förstår du.... :va Blixten förvränger lixom... :fyllisar

mmm... det brukar låta så va! :rolleyes:

Det tog ju ett tag innan du insåg coolheten i den bara ;)

d1ce skrev:
Det är Kiko som klistrat och pysslat, jag har inget ansvar för utseendet!... men jag gillar... gillade :gråta den
//@

Solan: Kul med personliga dekaler på en annars väldigt "ren" Ducce :tummenupp

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back