Panos
Advrider
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA MCBUD
/Panos
/Panos
Flyttar förhoppningsvis upp till Stockholm om nåt år igen och det vore riktigt kul att köra bud. Hittar bra i hela storstockholm. Ingår garageplats till mina egna cyklar så är det gjutet!om någon känner sej sugen o kan stockholms gator någelunda! en chaufför säger upp sej nu o vi behöver en ny med lite jävlar anamma i: ! Du kör en xt 660 -06 ! gått 1000 mil! runt 20000 fast lön! du kör då åt Best transport!
skicka ett pm!
Tja!
Hur är det med alla mcbud i Sthlm?
Snöat nåt i sthlm län?
god fortsättning på er alla
/Panos fd #89
Jo, tack! En otroligt snöfattig vinter har det ju varit hittills.
Men det gör ju inte ont liksom...
Man får leta grus om man ska sladda bara...
//#75
Nice
själv börjar jag bli allt mer desperat
Måste fan dra från denna stad NU...orkar inte mera. Vill göra det jag vill göra men jag hittar fan inga lägenheter. Har svarat på en hel del lägenheter i Sthlm men inget svar alls
Ingen som har ett ställe att hyra ut...Liten lokal, lägenhet eller dylikt
PS. Nån som har bild på ett mcbud som kör på bakslangen? Måste vara i pofil samt ett boxbud
/Panos fd 289
nu har man äntligen hoppat med i stockholmsgruppen .. hittils bra men vi får se nästa vecka när jag ska leta alla adresser för mig själv .. haha
// nya #282
nu har man äntligen hoppat med i stockholmsgruppen .. hittils bra men vi får se nästa vecka när jag ska leta alla adresser för mig själv .. haha
// nya #282
Jag körde två vintrar tror det va mellan 2000 till 2400 typ men bara två sesonger va bland det roligaste jag gjort.Oj, Mcbudet har bättre koll på det. Man lär sig hitta annars har man karta som löses upp efter hand pga blöta händer. Man budar allt ifrån dokument till större paket, någon har Jag för mig körde ett lass med jympadojor typ 50 st.
Det finns väl 3-4 kanske i sthlm. På min tid var det Box och ASA samt någon mer som körde.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari