Jag är fortfarande lite besviken över att inte fler tjejer blev/blir impade av att man har varit/var en vägenskrigare. Dom ända som tittade lite extra va ju typ killar i 12 årsåldern.
Jag är fortfarande lite besviken över att inte fler tjejer blev/blir impade av att man har varit/var en vägenskrigare. Dom ända som tittade lite extra va ju typ killar i 12 årsåldern.
fan va nice med mcbuds-tråd!
Tja på er alla!
89an här. Körde för Martin mellan 2002-2004 och saknar det jobbet av allt på denna planet. De var alltså den bästa tiden i mitt liv
Fel fel!!! 7aa5aaa var det bästa!
ett helt underbart jobb saknar det redan och då bytte jag jobb bara för en månad sen
blabla...så nu e jag riktigt laddad o komma tillbaks i dec! d kostar att vara mc-bud!
Fan, när man läser det här vill man ju också bli MC-bud, det verkar skitskoj. Närmaste stället för en skåning är alltså Göteborg?
Verkar inte bättre förnärarande...min chef har precis startat upp ytterligare två enheter i Götet. Men du får väl lobba lite med de lokala budbolagen. Skulle ni inte ha behov av mcbud i Skåneland??
Mja vettefan om det finns behov, isåfall är det kanske i Malmö. Men jag har ett behov av att prova på tror jag och det borde ju någon bejaka tycker man.
Jag slangade iväg från en polare Jag mötte på sveav för ett par år sen på min WR450. Anledningen till detta var så klart 2 st teens som Jag skulle impa på. Enligt polaren som var kvar så hade de sagt "fy fan vikken tönt asså"
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|