Halogen
Apajävel!
Kränger Mölndals Däckservice mc-däcken själva nu eller lämnar de fortfarande bort dem till "killen som har maskinen"?
jo gummigubbarna har bra priser på mc däck köpa mc däck på yamaha center eller liknade blir man ju runierad
Beställde nytt däck från mcdackonline, och lämnade in det till Mölndals däckservice för byte.. Pröjsade 150 spänn (för lös fälg då såklart)
vad vill du ha pris på?
vad vill du ha pris på?
Har aldrig besök yamaha center faktiskt ganska ny inom mc åkandet skillnader i priset har man fått veta om andra.
Jag besökte er på mässan i gbg vill ha en R1 jacka men den gick tyvärr inte att få fram tydligen trist värre.
Sporthoj i ett nötskal jag har en kompis som har en pappa som är taxichaffis och en av hans kunder sa att.........
Håller er till fakta lösa rykten finns det tillräckligt med på sporthoj.
För övrigt så anser jag att yamahacenter har den överlägset bästa supporten i Gbg. Telefonsvarandet är kanske inte ultimat men är man på plats och väntar på sin tur så får man alltid alltid BRA hjälp.
Japp håller med varför e de dock så ofta man lyssnar på alla rykten???![]()
Som sagt tror abslout inget illa om er på yamahacenter men tror tråden handlade om en som var på jakt efter billiga däck å då kan väldigt få matsch internet priserna.
Men när man vill ha bra service dom handlar dom ofta inte där igen utan......
Haha har egna maskiner måste fråga vad kör du för hoj en skinnsoffa???
Här kommer en liten sammanställning efter all pajkastning/misstolkningar av det skrivna ordet...
Monteringskostnader inkl balansering per lös fälg jag fått fram hittills i denna tråd:
Yamaha center: 190 /fälg
Mölndals däckservice: 150 /fälg
Gummigubben: 250 /fälg
MC-delen kungsbacka: 175 /fälg
Superbike: 195 /fälg (har inte de kursat?)
Mothers: 300 /fälg
Fler som har bra tips på billiga ställen att kränga på internet-däck på lös fälg, inkl balansering?
Kanske något hak ute på ön? (Hisingen, alltså)
(Personligen är jag också intresserad av billiga hak att slänga på bildäck på fälg, men det är bara en liten parantes i denna tråd om någon vill svara...)
[Nåt annat ställe som tar emot hojen och sköter demontering och montering? Varken kan eller vågar göra sånt själv. Kommer inbilla mig att det blir snett nånstans så kommer jag inte kunna sluta tänka på det sen :tvångstankar
Jämnförde kostnaden för Pirelli diablo corsa 3, fram och bak.
På mynetmoto.com kostar det 2763:- (frakt ej medräknad och eurokurs på 9.4)
På bike4s.se kostar det 3310:-
Skillnad på 547kr mellan däcken.
Frakten ifrån mynetmoto tror jag kostar 25euro och isf skiljer det 312kr i slutändan.
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X