Kalleman1
Ängel trots allt
Okej, är det nåt att ha?
Värt att åka dit imorn, eller ska man vara ute o tjöööra istället??
Värt att åka dit imorn, eller ska man vara ute o tjöööra istället??
Va kanske inte så jättemkt att handla men jäkla massa hojjar att provköraSåg 2 vurpor å hoppas de gick bra för bägge dessa förare.
Synd de inte har en ambulans på plats... typ en av Göteborgs MC ambulans om inte annat. Både för utställning och vara snabbt på plats.![]()
Ni som nu provkört en del under dagen.
Vilken hoj gav mest mersmak?
/F
Ni som nu provkört en del under dagen.
Vilken hoj gav mest mersmak?
/F
Inte värt 100 spänn i inträde....
Orkar stå i kö för provkörning
inte värt...e du go eller...Inte värt 100 spänn i inträde....
Orkar stå i kö för provkörning
inte värt...e du go eller...
kom klockan 14 och han bränna av 22 olika hojjar samt vara räddningscrew för den gamle mannen som skulle prova en ducati och kanade längs backen ...när jag kom fram till han va han lätt medtagen och sa att det va jävligt dåligt av Ducati killarna att inte upplysa han att det INTE va ABS på hojjen...han hade nitat frambromsen helt....sicken idiot...
Mersmak gav helt klart en ktm 950 smr tror jag den hette..vilket drag..
sedan oxo nya vmax,harleys vrod muscle,vrod special,zx10r, ja det fanns många godbitar...kö upplevde jag bara till R1,GIXXER 1000,CBR1000RR,STREET TRIPPLE 1050..fast då snackar vi typ 5 pers före som max...dagens värsting får jag nog välja ut oxo..KLX 250..sicken maskin..den toppade 98km/h på rakan hahaha...
zzr1400 va go den med 235 på rakan tillbaka..blev 2 rundor på den efervarandra för det va ingen kö till den...så det va helt klart värt 100:- för att slippa åka till trollhättan![]()
Jaså det va inte ABS på den... Var den vita han krascha va? Den som jag hade siktat in mig på...
Mersmak utav Speed Triple, BMW 1300R o ZX10R. Körde dock inte så många fler. En HD körde jag ock, kommer nog aldrig köpa något sådant dumt..
ER6 har den lite slöa bromsar eller? Vi åkte iförsig två på den, men ändå, klen i handen kanske.. Jag vet inte..
Men jag är fortfarande helnöjd med min för mig två dagar gamla FZ1, tur för mig.
Bike Thn imorgon kanske?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand