herge skrev:2069862Någon som ska dit? Har morsan å farsan i västervik så det e helt perfekt! Bara jag fått mitt kort till dess så blir det 3 dagars konstant hojjande
herge skrev:2069862Någon som ska dit? Har morsan å farsan i västervik så det e helt perfekt! Bara jag fått mitt kort till dess så blir det 3 dagars konstant hojjande
Mirran skrev:2272706Absolut..Klart man ska dit!!
Den bananfärgade är gubbens... Min SV är blå..Kazim73 skrev:2272867Jag har åxxå planer på att fara dit.... vet dock inga jag känner som är 100 på att dem ska iväg dit...
Så jag får la bestämma mig strax innan...?...måste väl bara kolla tältplats lite i förväg....
Hmm...har du en bananfärgad SV..? jaa, färgad som en "mogen att äta" banan...
eller?
skulle det va min som är bananfärgad? Hur kom jag in i diskussionen? En kopparfärgad banan skulle inte jag stoppa i mig iaf. Du måste va färgblindMirran skrev:2273024Den bananfärgade är gubbens... Min SV är blå..
[PlastRaket] skrev:2273347skulle det va min som är bananfärgad? Hur kom jag in i diskussionen? En kopparfärgad banan skulle inte jag stoppa i mig iaf. Du måste va färgblind
Det finns en här i krokarna som har en gul "gammel-SV", jag såg han häromdan men jag vet inte ännu vem det är, det är nog honom som Kazim73 far efter.
Kazim73 skrev:2273743Jag far int efter nån, kör mest mina egna vägar....
Vänta nu... innan den kopparbananfärgade....har du kört gixxer..?
Har nämligen sett en sån där färgad 1000SV ståendes.....på jobbet.... *S*
eller så finns det fler här i krokarna som ser likadana ut...
[PlastRaket] skrev:2273838hahahahaaaa (är du månne Herr IZAK?)
--------Hikki hirvi sauna---------
ja du, det stämmer! och jag har sett en zx6r ståendes på min favvoplats oxå ibland, man jag har hört att den har ett krassligt gaffelben och att elaka, och förstås helt oriktiga rykten gör gällande att ägaren har problem med att få ihop grejorna igen.
Jag blev dock orolig häromdan när jag siktade en hemsk Harvy Danielson på samma favvoplats,
jag trodde att du hade fastnat med kryckan i ett eluttag och fått ett ryck i fel riktning
Ska du till V-vik så ses vi ju, kul
Känn dig fri att hänga på vårat gäng om du vill
Kazim73 skrev:2273857Ännu ett av mina namn... *S* Njae...och jo, hade läckande gaffelben, men fixade ihop det hela i onsdags... Det jag hade problem med var ju själva uppställningen av hojjen, men i ett vettigt garage med verkstadslyft och lite egna lösningar så blev det kanon... framfjärding som ny !!!
Jag fixar det nog det mesta när jag vill...
Njae... den där HD'n skulle jag inte köpa.... har högre krav...
Mjoo, lutar åt gränsö.... blir till att planera ihop med ena syrran, fick jag veta idag.. Ev ska hon åka med mig dit....
[PlastRaket] skrev:2273877
Du har väl inte USD-gafflar på din va?
*PS* Ena syrran? jag trodde bara att du hade en?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari