MC-dagarna 27-30 juli

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
Någon som ska dit? :) Har morsan å farsan i västervik så det e helt perfekt! Bara jag fått mitt kort till dess så blir det 3 dagars konstant hojjande :banana

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
herge skrev:
2069862 Någon som ska dit? :) Har morsan å farsan i västervik så det e helt perfekt! Bara jag fått mitt kort till dess så blir det 3 dagars konstant hojjande :banana

någon mer info om dessa dagar?

Hörde nått om de förra året men blev inge av.....

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
kolla in på http://www.mcdagarna.se/

Liten presentation från deras hemsida:

"MC-Dagarna bjuder in till sommarens stora träff den 27-30 juli 2006 på Gränsö slott.

MC-Dagarna med HojRock på Gränsö slott i sommarstaden Västervik är en blandträff för hojåkare från hela Nordeuropa och har vuxit till att bli Nordens största hojevent med 14 000 besökare och 30000 åskådare på kortegen genom Västervik."

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
vi i klubben åker dit ..men jag måste dra iväg tidigare.. tänkte ta ett par dagars sol i kroatien.. :D

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Absolut att jag ska dit

herge skrev:
2069862 Någon som ska dit? :) Har morsan å farsan i västervik så det e helt perfekt! Bara jag fått mitt kort till dess så blir det 3 dagars konstant hojjande :banana

Jag ska helt klart dit, kommer från dom trakterna och var där jag bestämde mig för att nu jävlar ska jag ta hoj kort :banana
vore kul o dra ihop ett rejält gäng o åka tillsammans dit. det är ju trots allt en bra bit o åka :fyllisar

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
I'll be there, på onsdagen. :banana

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Klart jag ska dit:)
detta blir nog 6 året jag e där:)
supertrevligt;)

Jag har SH-tröjan på mig (nja inte om solen steker :hihi )

Jag är där redan på Onsdagen:) finns det något bättreän att titta på andra som sätter upp tält hahaha

Last edited:

Kazim73

carpe noctum
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
ZX-6R-95
Jag har åxxå planer på att fara dit.... vet dock inga jag känner som är 100 på att dem ska iväg dit...

Så jag får la bestämma mig strax innan...?...måste väl bara kolla tältplats lite i förväg.... :va

Mirran skrev:
2272706 Absolut..Klart man ska dit!!

Hmm...har du en bananfärgad SV..? jaa, färgad som en "mogen att äta" banan... :D

eller?

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Kazim73 skrev:
2272867 Jag har åxxå planer på att fara dit.... vet dock inga jag känner som är 100 på att dem ska iväg dit...

Så jag får la bestämma mig strax innan...?...måste väl bara kolla tältplats lite i förväg.... :va

Hmm...har du en bananfärgad SV..? jaa, färgad som en "mogen att äta" banan... :D

eller?
Den bananfärgade är gubbens... Min SV är blå.. :banana

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Mirran skrev:
2273024 Den bananfärgade är gubbens... Min SV är blå.. :banana
:va skulle det va min som är bananfärgad? Hur kom jag in i diskussionen? En kopparfärgad banan skulle inte jag stoppa i mig iaf. Du måste va färgblind :tomten
Det finns en här i krokarna som har en gul "gammel-SV", jag såg han häromdan men jag vet inte ännu vem det är, det är nog honom som Kazim73 far efter.

Kazim73

carpe noctum
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
ZX-6R-95
[PlastRaket] skrev:
2273347 :va skulle det va min som är bananfärgad? Hur kom jag in i diskussionen? En kopparfärgad banan skulle inte jag stoppa i mig iaf. Du måste va färgblind :tomten
Det finns en här i krokarna som har en gul "gammel-SV", jag såg han häromdan men jag vet inte ännu vem det är, det är nog honom som Kazim73 far efter.

Jag far int efter nån, kör mest mina egna vägar.... :D

Vänta nu... innan den kopparbananfärgade....har du kört gixxer..?

Har nämligen sett en sån där färgad 1000SV ståendes.....på jobbet.... *S*

eller så finns det fler här i krokarna som ser likadana ut... :)

[PlastRaket]

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Kazim73 skrev:
2273743 Jag far int efter nån, kör mest mina egna vägar.... :D

Vänta nu... innan den kopparbananfärgade....har du kört gixxer..?

Har nämligen sett en sån där färgad 1000SV ståendes.....på jobbet.... *S*

eller så finns det fler här i krokarna som ser likadana ut... :)

hahahahaaaa :) (är du månne Herr IZAK?)
--------Hikki hirvi sauna---------
ja du, det stämmer! och jag har sett en zx6r ståendes på min favvoplats oxå ibland, man jag har hört att den har ett krassligt gaffelben och att elaka, och förstås helt oriktiga :tomten rykten gör gällande att ägaren har problem med att få ihop grejorna igen.
Jag blev dock orolig häromdan när jag siktade en hemsk Harvy Danielson :mad: på samma favvoplats,
jag trodde att du hade fastnat med kryckan i ett eluttag och fått ett ryck i fel riktning :tungan

Ska du till V-vik så ses vi ju, kul
Känn dig fri att hänga på vårat gäng om du vill :banana

Kazim73

carpe noctum
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
ZX-6R-95
[PlastRaket] skrev:
2273838 hahahahaaaa :) (är du månne Herr IZAK?)
--------Hikki hirvi sauna---------
ja du, det stämmer! och jag har sett en zx6r ståendes på min favvoplats oxå ibland, man jag har hört att den har ett krassligt gaffelben och att elaka, och förstås helt oriktiga :tomten rykten gör gällande att ägaren har problem med att få ihop grejorna igen.
Jag blev dock orolig häromdan när jag siktade en hemsk Harvy Danielson :mad: på samma favvoplats,
jag trodde att du hade fastnat med kryckan i ett eluttag och fått ett ryck i fel riktning :tungan

Ska du till V-vik så ses vi ju, kul
Känn dig fri att hänga på vårat gäng om du vill :banana

Ännu ett av mina namn... *S* Njae...och jo, hade läckande gaffelben, men fixade ihop det hela i onsdags... Det jag hade problem med var ju själva uppställningen av hojjen, men i ett vettigt garage med verkstadslyft och lite egna lösningar så blev det kanon... framfjärding som ny !!!

Jag fixar det nog det mesta när jag vill...

Njae... den där HD'n skulle jag inte köpa.... har högre krav... :D

Mjoo, lutar åt gränsö.... blir till att planera ihop med ena syrran, fick jag veta idag.. Ev ska hon åka med mig dit....

[PlastRaket]

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Kazim73 skrev:
2273857 Ännu ett av mina namn... *S* Njae...och jo, hade läckande gaffelben, men fixade ihop det hela i onsdags... Det jag hade problem med var ju själva uppställningen av hojjen, men i ett vettigt garage med verkstadslyft och lite egna lösningar så blev det kanon... framfjärding som ny !!!

Jag fixar det nog det mesta när jag vill...

Njae... den där HD'n skulle jag inte köpa.... har högre krav... :D

Mjoo, lutar åt gränsö.... blir till att planera ihop med ena syrran, fick jag veta idag.. Ev ska hon åka med mig dit....

Jag vet vad du snackar om, det är inte helt enkelt att palla upp hojen om man inte har en motorlyft el. dylikt Du har väl inte USD-gafflar på din va? Då är det ännu värre. Jag fick tillverka ett specialverktyg för att ens få isär gaffelbenen när jag bytte på gixxern förra sommaren. Knöligt värre, men visst blir det skillnad med lite ny olja och så.

*PS* Ena syrran? jag trodde bara att du hade en?

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Klart jag ska dit! Blir väl 6e året eller så för mig. Vore tur att ljuga ikapp med lite sporthojare, har varit alltför mycket stillasittande i egna lägret de senaste gångerna :tomten

Får se ifall jag åker ner redan på Onsdagen, annars är det torsdagen som gäller :yoparty

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Jag ska dit, den som vågar RÄJSAAA! Kom an bara är inte rädd för dig!! ODENSVIVÄGEN NÄSTA!!!! :yoparty

Kazim73

carpe noctum
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
ZX-6R-95
Jag har ju ingen SH-tröja, men får väl göra en egen variant till Mc-dagarna..
Eller en flagga vid tältet... :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...