MC-dagarna 27-30 juli

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
hojbrud skrev:
2307323 aha ni brukar ligga där va??
har sett ett antal sporthojar vid gången där.. men ingen har haft en sh tröja på sig innan..
klart jag kommer förvi.. har nog min sh tröja i alla fall om det e lite kyligt..
=)

jag ligger under bokning 56, Skåningarna=)

bokning 56, skåningarna????? :confused:

Kazim73

carpe noctum
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
ZX-6R-95
Jaha...då är det bara några dagar kvar då..... Börjar bli läge att fastställa sina planer för nästa helg...

Får gå in på deras hemsida å kolla läget ännu en gång...

Ha en great hoj vecka!

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
hojbrud skrev:
2307323 aha ni brukar ligga där va??
har sett ett antal sporthojar vid gången där.. men ingen har haft en sh tröja på sig innan..
klart jag kommer förvi.. har nog min sh tröja i alla fall om det e lite kyligt..
=)

jag ligger under bokning 56, Skåningarna=)

Ja....vi kommer på Fredagen...så kom förbi och säg hej. Och i år så blir det bara 3 sh-motorcyklar på vårat område träsket sedan resten "kromade gynstolar" :) .Men det behövs katter bland hermelinerna.Kör lugnt och ha d bäst//nilla

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
A-star skrev:
2325188 Ja....vi kommer på Fredagen...så kom förbi och säg hej. Och i år så blir det bara 3 sh-motorcyklar på vårat område träsket sedan resten "kromade gynstolar" :) .Men det behövs katter bland hermelinerna.Kör lugnt och ha d bäst//nilla

lovar att jag ska koma förbi.. för jag har oxå en massa kromhojar hehe man kan ju behöva prata lite med ordentligt folk oxå=)

cYBeraX

Ny medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
GSR600K6
samåkning från linköping?

Någon från Linköpings trakten som ska åka ner till västervik på fredagen? Jag är sjukt sugen men har ingen att åka med för närvarande hehe

:va

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
låter ju kul att det är lite folk som ska ner :yoparty

var precis ute å brännde några mil och det börjar redan nu komma en hel del hojar till stan. Senast häromdagen såg jag tre fullpackade hayabusor komma glidandes på led men annars e det mest glidare som man möter.

Dock ska man ju självklart på bröllop till helgen så hela lördag och söndag försvann ju :(

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
Jag och ett helt gäng kommer bo mån-tors på lysingsbadets camping :fyllisar ..
vi bor i storstuga 43. så är det nån trevlig rackare som känner för o hälsa på så bjuder jag på en :öl .

tor-sön bor vi nånstans på mc campen, ska försöka ha sh tröjan på mig :tummenupp

hare gött så cs vi där :banana

stinsen

El stinso!
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
zzr
Vi åker karavan från Vimmerby :squid
De blir Pete, Machinehead o jag :fyllisar
Machinehead ska visst prova på att åka bönpall :lol

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Hoj
Blå kawa ZR 7S
skulle dit men kraschade in i ett broräcke förra söndagen så hoj o jag på rehab istället

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
hojbrud skrev:
2305285 ni som varit där innan, har ni några bokade platser ni brukar vara på??.. lite nyfiken bara.. man får ju komma förbi och säga hej när man ändå e där hela helgen ju:)

Bokning nr 75 såg jag vi kommer vara på... ska försöka plocka med mig min sporthojströja, måste nog tvätta den innan jag sticker bara :brinnerup
Om någon av er ser mig så säg gärna hej, sveper mer än gärna ett par :fyllisar tillsammans med er.

Jag och en kompis kommer nog åka ner redan på Onsdagen.... tyvärr ska jag köra glidare (och alltså bidra till antalet kromslädar) eftersom jag inte hunnit skaffa någon ny landsvägshoj ännu. Min far är dock snäll och lånar ut sin Dragstar :gnissla Får så jävla ont i ryggen av att köra glidare, men jag får la dämpa värken med ett par öl bara vi kommer fram :hihi

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Mattiaz skrev:
2326723 Bokning nr 75 såg jag vi kommer vara på... ska försöka plocka med mig min sporthojströja, måste nog tvätta den innan jag sticker bara :brinnerup
Om någon av er ser mig så säg gärna hej, sveper mer än gärna ett par :fyllisar tillsammans med er.

Jag och en kompis kommer nog åka ner redan på Onsdagen.... tyvärr ska jag köra glidare (och alltså bidra till antalet kromslädar) eftersom jag inte hunnit skaffa någon ny landsvägshoj ännu. Min far är dock snäll och lånar ut sin Dragstar :gnissla Får så jävla ont i ryggen av att köra glidare, men jag får la dämpa värken med ett par öl bara vi kommer fram :hihi

hehe ja ska kolla upp var bokning 75 är och komma och hälsa på kromkillarna=)
va förresten i kristinehamn och hälsade på Simp för inte så länge sen..
hehe tvungen att skriva det när jag såg att du kom därifrån du oxå haha

EricMetal skrev:
2326467 Jag och ett helt gäng kommer bo mån-tors på lysingsbadets camping :fyllisar ..
vi bor i storstuga 43. så är det nån trevlig rackare som känner för o hälsa på så bjuder jag på en :öl .

tor-sön bor vi nånstans på mc campen, ska försöka ha sh tröjan på mig :tummenupp

hare gött så cs vi där :banana

kom på onsdag till mc campen och sup med oss i stället=)

astrosmurf_79 skrev:
2326511 skulle dit men kraschade in i ett broräcke förra söndagen så hoj o jag på rehab istället

hoppas det gick bra och att du blir bra efter det.. lät inte vidare kul ju..

fler mc dagar kommer ju alltid.:)

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hojbrud skrev:
2326741 hehe ja ska kolla upp var bokning 75 är och komma och hälsa på kromkillarna=)
va förresten i kristinehamn och hälsade på Simp för inte så länge sen..
hehe tvungen att skriva det när jag såg att du kom därifrån du oxå haha

Hehe ja världen är liten :p
Det verkar som om det blir lite band i "ladan" redan på onsdagen.... fasiken detta kommer ju bli skitskoj :yoparty

Tro nu fan bara jag inte är nån kromnisse haha, jag vill ju inte få dåligt rykte eller så. :gnissla De flesta i "mitt gäng" kör sporthoj eller någon form av KTM.

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Mattiaz skrev:
2326763 Hehe ja världen är liten :p
Det verkar som om det blir lite band i "ladan" redan på onsdagen.... fasiken detta kommer ju bli skitskoj :yoparty

Tro nu fan bara jag inte är nån kromnisse haha, jag vill ju inte få dåligt rykte eller så. :gnissla De flesta i "mitt gäng" kör sporthoj eller någon form av KTM.

hehe något säger mig redan att jag kommer trivas i ert gäng=)
så slipper jag va med mina krom vänner, eftersom ingen annan från sporthoj i söder antagligen vågar sig dit hahhhaa

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hojbrud skrev:
2326778 hehe något säger mig redan att jag kommer trivas i ert gäng=)
så slipper jag va med mina krom vänner, eftersom ingen annan från sporthoj i söder antagligen vågar sig dit hahhhaa

Tidigare år (tror detta är 5 eller 6e gången jag är där) så har man ju fastnat lite för mycket med sitt eget gäng.Synd eftersom det finns så mycket trevligt "nytt" folk att snacka med...

Åker ni dit till Onsdag också eller?

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Mattiaz skrev:
2326788 Tidigare år (tror detta är 5 eller 6e gången jag är där) så har man ju fastnat lite för mycket med sitt eget gäng.Synd eftersom det finns så mycket trevligt "nytt" folk att snacka med...

Åker ni dit till Onsdag också eller?

ja vi åker dit till onsdag.. har kollat in var 75an ligger..

skulle försöka få upp bokningsbilden men det gick inte..
då ska ni oxå på grillfesten va?

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
hojbrud skrev:
2326778 hehe något säger mig redan att jag kommer trivas i ert gäng=)

WTF :huvet

Kazim73

carpe noctum
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
ZX-6R-95
Jaha....håller på att packa väskorna, blir avfärd om nån timma....

Ska bli skönt att bara koppla av.... Synd bara att man int har nån SH- tröja...

En nice hojhelg till alla! :fyllisar (men inte i samband med körning!!!)

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa