Oxå jag har precis kommit hem från träffen och jag håller med. Det var en bättre träff än jag hade förväntat mig faktiskt, dock hade dom nog underskatta antalet åkare rätt rejält om man ser till antalet bajamajor och utfodringsställen, det var ju konstant kö överallt. Jag noterade även att H-A var där och låt oss verkligen hoppas att det inte påverkar träffen i liknande riktning som High Chaparall.
Konserterna var ju inte heller nå't vidare med undantag av Rydell&Quick som verkligen knäckte
Resten var bara en massa knätofs!
Annars så hade väl träffen det mesta man kan önska sig i form av varvstopps-gasningar och avgasknallar, ett fåtal gräs-burnisar och någon asfalts-lakrits från 01.00 till 05.00
Jag brukar va på Lelle-träffen och det ligger ju nära till hands att jämföra med den och det är klart att rent sporthojsmässigt så är ju den i en klass för sig, men det var kul att träffa några sporthojare som likt mig vågade bära sin tröja bland alla helg-knuttar
med skinnväst. Ett glatt hej till Erik Metal, A-star, Lone Wolf och en till som jag har glömt namnet på F:LÅT
Och ni som inte har nå'n tröja får se till att skaffa en så man känner igen er!