MC Dagarna Västervik 2007

DiegoForlan

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Yamaha YZF R6
hmm.. ingen mer kommentar :)

Tycker vi kunde ta ett race på fredag eftermiddag eller såå...
Är det många sporthojare som kommer eller ?
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jag funderar på det...
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Om vädret tillåter så blir det att man drar ner redan på onsdagen, farsan ska ju ställa ut hojen. 45 mil med 125a :näsblod
 

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Jag kommer antagligen ner på torsdagkväll iaf, ska nog köra på svierstad först samma dag, så inte så långt från linköping till v-vik ju.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
jag åker i morgon :)
ses..
och mesa er inte i år med att komma fram och säga hej..

eller ring om ni inte vill sitta själva:)
0708730558

kör försiktigt
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Åker antagligen dit på fredag eftermiddag om inte vädret blir för bra för då måste huset få nytt tak:gnissla så jag är väl den ända som hoppas på lite halvkasst väder:)
 

norpan76

Ny medlem
Gick med
18 May 2007
Ort
skövde
Hoj
thundercat
västervik

Va me för 5 år sen lr nåt....som medpassagerare, men nu har jag egen hoj och har äntligen kommit till skott. Den här gången blir avresan från Hjo, men förra gången va d från gotland.....lite längre den här gången, vilket är kul. Mc träffen har växt en hel del sen jag va där....o vädret verkar ju bli helt ok! Hoppas att ni får en riktigt kul helg.....vi ses där! :yoparty
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Hemma igen efter en (&!%#!/¤("=¤"¤ helg..
började ju med att min hoj fick köras direkt in på verkstaden och stod där hela helgen.

men men hemma igen och en hoj som fungerar i alla fall.
 

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Det va ju väldigt spännande att köra hem för det blåste nästan orkan bortåt linköping och det känns lite spännande att köra med nedlägg på en raksträcka :gnissla

Årets upplaga va helt ok, men med ganska mycket sopiga artister... Mustasch va iofs outstanding.

Sen undrar jag varför de sparat in på belysningen vid toaletterna ?:va
Ska nog köpa en ny sovsäck till nästa år för jävlar va kallt det blev de senaste nätterna :näsblod
 

odde_333

in ut slut!
Gick med
9 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
KTM 640
Jag måste börja med att säga förutam allt jävla regn så var det ganska skön träff. men får man fråga en viss herre med sin Suzuki GSX1000R 03 vann du varvar SM eller?? Tok varva en hel dag minst en gång i timmen? vad var felet på dig? Alla här från sporthoj jag träffade var inte glada på dig! Sen eftersom jag inte kan hålla käften så ifråga satte jag dig då! -Du kan dra åt helvete fick man till svar. mycket tufft svar från en fårn tullinge som säger att de bara finns idioter i sthlm. Ja man får hoppas att du nyktrat till och kanske förstått vilken pajas du var! Jag namn ger dig inte här för det vore för tråkigt att sjunka till din nivå!!
 

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Kan säga förutom fredagens artister o den hel...es blåsten på hemvägen via linköping, motala och askersund som höll på o ville lyfta hela hojen med både passagerare o packning upp till högre höjder så var det en riktigt rolig tillställning, lär ju besöka detta evenemang fler gånger helt klart ( första hojträffen för mig någonsin men ej den sista) får ej glömma bort o hylla de vänliga skåningarna som förbarmade sig över en utböling o lät mig tillbringa helgen inom deras camp område och torkade torrt mitt tält när jag råkade glömma stänga det o for in till centrum när värsta monsun o hagelskuren råkade attackera just mitt tält på campen men det blev torrt o gick att sova i hela helgen till trots. TACK!!!
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Kan säga förutom fredagens artister o den hel...es blåsten på hemvägen via linköping, motala och askersund som höll på o ville lyfta hela hojen med både passagerare o packning upp till högre höjder så var det en riktigt rolig tillställning, lär ju besöka detta evenemang fler gånger helt klart ( första hojträffen för mig någonsin men ej den sista) får ej glömma bort o hylla de vänliga skåningarna som förbarmade sig över en utböling o lät mig tillbringa helgen inom deras camp område och torkade torrt mitt tält när jag råkade glömma stänga det o for in till centrum när värsta monsun o hagelskuren råkade attackera just mitt tält på campen men det blev torrt o gick att sova i hela helgen till trots. TACK!!!

visst e vi underbara:)
det va kul och se dig igen:)

nästa år kan vi kanske räkna in ditt MINI tält till vårat område då:)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top