kungenosse
Ny medlem
kanske skulle ta och sega sig upp till västervik i år var där 05 senast en ganska go fest med mycket brännvin precis vad man behöver.........
Jag har mailat arrangören av Mc-Dagarna men dom verkar använda snailmail via Indien när som svarar på mail så jag har inte fått något svar.
Ska skicka ett mail till.
Tält går på ca 3 lax, hur villiga är folk att betala en hundring för att "komma in" i SH´s gemensamma tält? Jag lär ju inte vara sugen att stå för det själv.
Är självklart med och pröjsar om jag kommer dit, men tyvärr krockar det med heldagskörning på Sviestad på lördagen har det visat sig nu, så det ser mörkt ut tyvärr.
Något måste ju hända. Har både semester och körkort(om jag inte hinner bli av med det igen) den veckan ju.
hehe ja om inget händer kan du nog klämma in ditt pyttelilla tält hos oss i år igen.
tror din idol kommer som vanligt
Har ju inte kvar tältet. Hade tänkt leta upp ett mindre så det inte tar så stor plats på hojen.
Hela idéen verkar ju tyvärr ha tappat fart lite nu, och för min del kommer jag hur som helst inte att lyckas ta mig dit.Är självklart med och pröjsar om jag kommer dit, men tyvärr krockar det med heldagskörning på Sviestad på lördagen har det visat sig nu, så det ser mörkt ut tyvärr.
Attans, nu kan jag ju inte kolla att du sköter dig.Hehe jag ska försöka =)Ingen fara, se till att det blir tvärtom på MC-dagarna bara.Oj sorry,
nä jag va faktiskt nykter men ganska trött..
Hela idéen verkar ju tyvärr ha tappat fart lite nu, och för min del kommer jag hur som helst inte att lyckas ta mig dit.
Attans, nu kan jag ju inte kolla att du sköter dig.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |