MC-Dagarna Västervik 2008

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Gbg
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
hur har nit däroppe e d woligt? :) (västervikare såklart). Fan jag läste västervikstidningen precis och det verkar vara bra drag :yoparty Synd att man sitter i Malmö å möglar men som stöd har jag tagit fram en flaska Jameson, ride on :tummenupp
 

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Skövde
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Jag kommer vara där "nere" med Träsket MC från Nässjö.
Ni är alla välkomna att svinga en bägare eller två :) skulle vara kul att träffa en sporthojare eller två ;) Jag är själv inte medlem i klubben men bor på deras område o de har fin fina partytält uppsatta.

Ställ er vid bajamajorna o gå rätt över vägen bara så är ni där :tummenupp

Körde om träsket mc på vägen hem var en massa blänkare o en sporthoj kan det ha varit du tro? Själv körde jag en grön kawa zx12r med skjuts.
 

gammelgixxern

Finns inte mer :>(
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Mina byxor Vimmerby
Hoj
M1800R
Snowstormer;
var du möjligvis förbi Vimmerby o stanna till o tanka idag på hemvägen ..såg en sån hoj du har på macken tillsammans med en massa glidarhojar..
 

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Skövde
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Snowstormer;
var du möjligvis förbi Vimmerby o stanna till o tanka idag på hemvägen ..såg en sån hoj du har på macken tillsammans med en massa glidarhojar..

Tankade i Nässjö gjorde jag stod vid Bilia o tanka. Håller med om att det var massa glidarhojar. Körde raka spåret från västervik o stanna en snabbis i Nässjö ville bara komma hem var trött o sliten....

Jajemen det var jag sliten o skitig :) hojen vart mer skitbrun än svart.... :D

hehe då vart ni ett maka par du o hojjen då :tuttar
Låg bakom er karavan en liten stund och drog på kände väl att min omkörning inte vart den bästa men alla låg så fint i högerfilen så vi gick långt ut i vänsterfilen ifall ngn skulle köra ut.
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top