Och som inte det vore nog så säger han "inom SITUATIONTECKEN". Vad fan är situationstecken?
Finns det nån stödgrupp för såna som stör sig på allt?
Lårbensbrott är faktiskt ganska vanligt bland motorcyklister. När det tar stopp så är det lätt hänt att benen möter styret med mer kraft än önskat. Lårbensbrott ger dessutom ofta en kraftig intern blödning, så vid brott på båda benen kan det faktiskt vara livshotande om man också får någon mer småskada."Lårbensbrott" förresten, är det inte sådant som mest drabbar gamla tanter och bilister...?
Well well, tur att det gick hyfsat bra för killen. Finns en del nasty komplikationer med just lårbensbrott...
För att..?
...
Ett mycket bra initiativ...! Det finns ingen anledning att ge skymningspressens annonsörer och (så kallade) journalister vatten på sin kvarn.
...
Aftonbladet är bara tragiskt. Idag är allt hemskt och farligt. Allt ska förbjudas... Suck!
Håller med om att AB är ren dynga, men i det här fallet förstår jag inte riktigt din kommentar? Vad ska förbjudas? Håller du inte med om att körningen i filmen var farlig? Som jag ser den var den bevisligen farlig, han körde ju rakt i in baken på en bil (i rejält hög hastighet). Det kan knappast skyllas på Aftonbladet?
Skämtar du????
Står en av Sveriges (av oförklarliga skäl) mest aktade journalister och hänvisar till "situationstecken"? Jag har stört mig på folk obildade användning av det i många år, jag har tom börjat tycka att det kan vara ok att använda det felaktigt (efter man i sms etc inte kan skriva kursiverat eller på andra sätt markera ett ord eller en fras). Men att som journalist göra DET DÄR (kan inte ens ta orden i munnen längre) är tamejfan slutet för kommande generationer!
Jag ska kräkas lite i munnen nu,
Har läst det några ggr i tråden, kan någon förklara vad situationstecken är för något?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|