Tjena, jag som körde hojen på filmen (dyraste filmen jag kommer spela in får jag hoppas
)
KLANTGT fy fan!! Man hör inte på filmen men precis innan vita bilen trycker ja fullt från 3an. Själva grejen är klantigare än ni tror, jag trodde jag skulle hinna bromsa, wtf?!?
Bakbromsen blev nog trampad som 2a. Som nån sa här innan att "bara svänga det har han ju gjort innan", Kan inte hålla med mer! Jag ser det så som så att jag får vara glad att jag gjort rätt val i tidigare liknande situationer, de blir ju en del.
Krocken skedde 19/06-2013. Har absolut ändrat körsätt sen efter krocken, "aha så nu kör du inte så fort längre då?" får man alltid höra tillbaka. Jo absolut ligger jag fortf 299 och gärna lite mer, inte slutar jag med bakhjul i 200+ heller, eller pressar bulten ngt varv det är ju livsglädje för mig och en hel del andra här inne. Nu så är platserna mer utvalda och mer kontroll över adrenalinet (vilken jävla drog)
. Kör inte mellan mötande trafik på bakhjul, leker koner med bilar på essingeleden osvosv... Nej jag ska leva och framförallt köra hoj ett bra tag till.
MEDIA MEDIA haha vilket skämt, dom har inte ens läst domen?! Min höft gick ur led, mitt lårben är intakt
filmerna är lite olika ihopklipp från ett minneskort med gamla/nya filmer. Filma för att jag trodde jag skulle bli känd på tuben? Haha det var andra turen med min nya hero 3 påväg till en kompis för att åka in till sveavägen, en vanlig onsdag helt enkelt
. Inte för att jag hänger läpp för det, har ju 2 mån ofrivillig semester haha..
Ja jag har sett alla gr filmer säkert 20 gånger
Isle of man är en dröm!
puss