bonde456
Gudomlig sporthojare
Det där är redan tänkt på och därför är reglerna formulerat så att du får köra till närmsta besiktning.beställ besiktning i Göteborg, ställ på hojen och försäkra den. Sedan kör du till besiktningen ...
Det där är redan tänkt på och därför är reglerna formulerat så att du får köra till närmsta besiktning.beställ besiktning i Göteborg, ställ på hojen och försäkra den. Sedan kör du till besiktningen ...
Är det någon som åker Norrbotten-Stockholm inom en snar framtid och har plats för en hoj? Råkade köpa en YZ426F i Boden och nu återstår problemet med att få ner den. Har kollat med olika åkerier och flyttfirmor men tycker att det blir lite väl dyrt med tanke på vad jag köpte hojen för och vad den är värd.
Kolla i Facebookgruppen - Returlast "Gå inte tom"Är det någon som åker Norrbotten-Stockholm inom en snar framtid och har plats för en hoj? Råkade köpa en YZ426F i Boden och nu återstår problemet med att få ner den. Har kollat med olika åkerier och flyttfirmor men tycker att det blir lite väl dyrt med tanke på vad jag köpte hojen för och vad den är värd.
Det måste varit några år sedan..... Idag kostar EUR pall betydligt mer än så hos alla speditörer.Jag skickade en yz250 från Umeå till dalsland med bussgods för några år sedan. Det kostade 500:-
Dock fick jag ta av gaffeln med framhjul o svingen med bakhjul sedan lägga allt på en eur pall o banda fast.
Lite pyssel men prisvärt.
Det måste varit några år sedan..... Idag kostar EUR pall betydligt mer än så hos alla speditörer.
Vänder mig till mina mc-bröder och ser om det finns någon chans/möjlighet (risk?) att någon ska kuska från 08-området (Värmdö närmare bestämt) neråt södra Småland/Skåne längs E4:an i skåpbil/med släp och kan tänkas sig transportera en offroadare...?
Bistår gärna med en slant till soppan och evig tacksamhet!
(om det så inte är hela vägen ner till där jag finns (Markaryd) så kan jag självfallet mötas uppåt längs E4:an)
Lite av en long-shot men ställar jag inte frågan så får jag inte heller något svar...
satte nästan kaffet i halsen, bor just på värmdö men ska till götet och tyvärr inte söder ut. Vilken otur
Men jag har en god vän i GBG som skulle kunna husa mc:n tills jag kan lösa transporten från GBG hem till mig!
Med din hjälp så kan jag halvera min körsträcka.
OM du kan, vill och har lust att hjälpa mig med detta så kanske vi kan ta resten av detaljerna via PM?
Stort tack på förhand!
Yes, I will be delivering a bike to Stockholm before the end of the month and returning with an empty van.
Send me email via banhoj.com and see if we can arrange something.
Thanks
Hoppas det löser sig för dig presidenten!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|