oki de e bara vad jag har hört har aldrig vart i göteborgprulle skrev:eru go eller lär va fet mkt mindre... ska kolla på autorout åter kommer med färdrut.
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
oki de e bara vad jag har hört har aldrig vart i göteborgprulle skrev:eru go eller lär va fet mkt mindre... ska kolla på autorout åter kommer med färdrut.
NSR_MAN skrev:hehe aaa fan vi kan ju brazza upp ditt tillsammansde var väll 2 snubbar till som kör cbr som bor i stockholm... som skrev upp sig på listan?
![]()
RyXze skrev:En annan sak jag har tänkt på är om man kunde skänka typ 10 kr till klubben nån gång lite då o då, de blir jävligt mycket pengar i längden, för dom kan man göra roliga saker, eller bensinpengar?
Om man måste ha bensin måste man såklart fråga dom andra i klubben om det är O.K.
prulle skrev:Nu blev det lite för seriöst kände jag.. känns som vi håller de här på träffas-åka-festa nivå tycker jag..
prulle skrev:Nu blev det lite för seriöst kände jag.. känns som vi håller de här på träffas-åka-festa nivå tycker jag..
NSR_MAN skrev:oki de e bara vad jag har hört har aldrig vart i göteborg![]()
RyXze skrev:Kanske det, måste nog lugna ner oss lite![]()
Det vi kan börja med tycker jag är att träffas nån gång nu i vår.
Wargen skrev:Ja..som någon nämnde tidigare kanske vi kan få bidrag om det blir seriöst...vafan ska pengarna gå till? bensin kan man väl betala själv?
Soulflylost skrev:eller jo de har ni rätt i kanskefår bestämma mer i vår om de nu ska bli nåt
men jag tänker iaf ha med en platta öl om vi ska sova någonstans![]()
prulle skrev:Asså de runt 40 mil... man kan ju alltid bränna ner på E4:an på 3 timmar men risken att den skär är överhängande.. små vägarna tar väll 5-6 timmar pga längre sträcka..
jo imorrn efter att vi röstat vilket namn vi ska ha så ska vi börja fundera på tröjorRyXze skrev:En annan sak jag har tänkt på är om man kunde skänka typ 10 kr till klubben nån gång lite då o då, de blir jävligt mycket pengar i längden, för dom kan man göra roliga saker, eller bensinpengar?
Om man måste ha bensin måste man såklart fråga dom andra i klubben om det är O.K.
Wargen skrev:Hur fan ska du köra sen? Vi väntar inte i diket på dig![]()
Soulflylost skrev:eller jo de har ni rätt i kanskefår bestämma mer i vår om de nu ska bli nåt
men jag tänker iaf ha med en platta öl om vi ska sova någonstans![]()
vi drevar dom för mega topprulle skrev:Asså de runt 40 mil... man kan ju alltid bränna ner på E4:an på 3 timmar men risken att den skär är överhängande.. små vägarna tar väll 5-6 timmar pga längre sträcka..
prulle skrev:Tar sån plats, du får tänka rationelt. ta en sjutis istället de fan 7 kg lättare.
prulle skrev:TYp fixa krubb och hyra av stuga till fest typ.
Soulflylost skrev:leta upp en lastbil o slipsteama vetja![]()
NSR_MAN skrev:vi drevar dom för mega topmen vi kan ju ligga 90-100
prulle skrev:Inte efter vad jag har läst idag.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |