Mr.PB
pbracing.se
ja Okej förstod nästan det men bara undra och ville förklara liteNiklasL skrev:hehe ironi kompis, ironi var mest ett svar på att han skulle ha 175cc, så jag drev med han
Men skit samma hade bra
ja Okej förstod nästan det men bara undra och ville förklara liteNiklasL skrev:hehe ironi kompis, ironi var mest ett svar på att han skulle ha 175cc, så jag drev med han
exakt sluta spamma tråden nu.Mr.PB skrev:ja Okej förstod nästan det men bara undra och ville förklara lite
Men skit samma hade bra
Mr EmCom skrev:bara en fråga till NiklasL när du snckar som dom där småvägarna, vilka menar du då?
lawl lawlNiklasL skrev:dom från latorp till vintrosa sen svänger man av vid tomta iväg mot garphyttan den slingriga vägen.. men du, kom på nu att den slingriga vägen är en 70 väg.
Ne då förstår jag om man kör fortare, gör ju jag med men jag reagerade på 50 väg.NiklasL skrev:dom från latorp till vintrosa sen svänger man av vid tomta iväg mot garphyttan den slingriga vägen.. men du, kom på nu att den slingriga vägen är en 70 väg.
du är medveten om att den här tråden är gaaanska gamal va?wINBLAD skrev:2587261Typ Small But Fast, eller ännu bättre Small And Fast, SMF.
EDIT: Bra initiativ, skriv upp mig till våren när man fixat kortet och hojen
Mr EmCom skrev:2588494fortfarande är tråden ifrån i våras.. det slutade i fjollhoj.com eller va sidan heter..
joina å fortsätt diskutionen där.
Alltså www.fjollhoj.sewINBLAD skrev:2589230hoppsan , glömde checka datumet xD.. aja får väl gå in på fjollhoj (?) och kolla in deras sida.
precisLundgren skrev:2590834Alltså www.fjollhoj.se
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |