Mr.PB
pbracing.se
NiklasL skrev:wohooo!! och jag som har dragit pluggen på TDR'en och allt nu med
kommer gå finers, men vi tart lungt ändå (och aktar oss för argsinta tallkottar)
tart lugnt
vi är ju inga gamla pensionärer
kommer gå finers, men vi tart lungt ändå (och aktar oss för argsinta tallkottar)
Mr.PB skrev:tart lugnt
vi är ju inga gamla pensionärer
är den så trimmad så att snuten märker att den är olaglig?NiklasL skrev:blää blää blää jag menar att ingen ska köra över 130 hela vägen.. max typ 1-2 mil ^^ nämen asså jag vill bara inte dra till mig alltför mkt uppmärksamhet av blåtut bilen, då hojen inte riktigt är laglig^^ aja men vi får se hur det blir då kan nästan lova att jag inte kommer kunna kontrollera handleden.
-Rosen- skrev:är den så trimmad så att snuten märker att den är olaglig?
NiklasL skrev:mkt möjligt ifall dom provkör.. den ska tydligen göra ca 140-150 nu iaf mot 110 som den annars gör. menmen vad gör man inte för lite spänning i tillvaron^^
och till Wargen: BLÄÄÄÄÄÄÄ!!! va inte så eelak mot mig jag har oxå kännslor fast jag är en redig karl men jag drar dig ändå I hope
Svanen skrev:En RS gör ju över 150km/h..
Jag tror inte snuten bryr sig ett piss sålänge du följer reglerna.
Oroa dig inte.
Det är inte så lätt för snuten att hålla på och trixa och mäta effekten på den mm.
Va inte en sån pussy
du behöver inte bry dig om polisen, det är bara att köra påNiklasL skrev:Pussy?? den är ju redan avstrypt och mer trim ska på, är det pussy? nej det är inte så lätt det vet jag därför ströp jag av den, men varför hålla på och dra fort som faan? hastighetsgränsen ligger ju ändå på 110km/h max och då ger dom fan i trimmet, det gick iaf för fort i så fall fast jaja, jag kör ju 110 här hemma på 50 vägaran så shit the same, vi ska ha kul som fan i sommar iaf
NiklasL skrev:Pussy?? den är ju redan avstrypt och mer trim ska på, är det pussy? nej det är inte så lätt det vet jag därför ströp jag av den, men varför hålla på och dra fort som faan? hastighetsgränsen ligger ju ändå på 110km/h max och då ger dom fan i trimmet, det gick iaf för fort i så fall fast jaja, jag kör ju 110 här hemma på 50 vägaran så shit the same, vi ska ha kul som fan i sommar iaf
Mr EmCom skrev:vänta bara tills jag får mitt 175cc kit til dt:n.. fy fan
drar allt!
anar lite ironi härMr EmCom skrev:vänta bara tills jag får mitt 175cc kit til dt:n.. fy fan
drar allt!
Nej asså han ska köpa det-Rosen- skrev:anar lite ironi här
Mr.PB skrev:aa då jävlar när du skaffar det, då jävlarns
Mr EmCom skrev:vänta bara tills jag får mitt 175cc kit til dt:n.. fy fan
drar allt!
tänkte mest på dra allt snacket. plus föregående talares inläggMr.PB skrev:Nej asså han ska köpa det
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|