MC grupp

Är du intresserad av att vara med i klubben?

• Antal röstningar
    0

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Mr.PB skrev:
tart lugnt :va
vi är ju inga gamla pensionärer :arsele
:hihi

blää blää blää:tungan jag menar att ingen ska köra över 130 hela vägen.. max typ 1-2 mil ^^ nämen asså jag vill bara inte dra till mig alltför mkt uppmärksamhet av blåtut bilen, då hojen inte riktigt är laglig^^ aja men vi får se hur det blir då;) kan nästan lova att jag inte kommer kunna kontrollera handleden.

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
NiklasL skrev:
wohooo!! och jag som har dragit pluggen på TDR'en och allt nu med :tungan
kommer gå finers, men vi tart lungt ändå :hihi (och aktar oss för argsinta tallkottar)

Jag har fått på trimmet :hihi

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
NiklasL skrev:
blää blää blää:tungan jag menar att ingen ska köra över 130 hela vägen.. max typ 1-2 mil ^^ nämen asså jag vill bara inte dra till mig alltför mkt uppmärksamhet av blåtut bilen, då hojen inte riktigt är laglig^^ aja men vi får se hur det blir då;) kan nästan lova att jag inte kommer kunna kontrollera handleden.
är den så trimmad så att snuten märker att den är olaglig?

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
-Rosen- skrev:
är den så trimmad så att snuten märker att den är olaglig?

mkt möjligt ifall dom provkör.. den ska tydligen göra ca 140-150 nu iaf mot 110 som den annars gör. menmen vad gör man inte för lite spänning i tillvaron^^

och till Wargen: BLÄÄÄÄÄÄÄ!!! va inte så eelak mot mig:( jag har oxå kännslor fast jag är en redig karl :tungan men jag drar dig ändå :lol I hope:p

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
NiklasL skrev:
mkt möjligt ifall dom provkör.. den ska tydligen göra ca 140-150 nu iaf mot 110 som den annars gör. menmen vad gör man inte för lite spänning i tillvaron^^

och till Wargen: BLÄÄÄÄÄÄÄ!!! va inte så eelak mot mig:( jag har oxå kännslor fast jag är en redig karl :tungan men jag drar dig ändå :lol I hope:p

En RS gör ju över 150km/h..
Jag tror inte snuten bryr sig ett piss sålänge du följer reglerna.

Oroa dig inte.
Det är inte så lätt för snuten att hålla på och trixa och mäta effekten på den mm.
Va inte en sån pussy :tungan

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Svanen skrev:
En RS gör ju över 150km/h..
Jag tror inte snuten bryr sig ett piss sålänge du följer reglerna.

Oroa dig inte.
Det är inte så lätt för snuten att hålla på och trixa och mäta effekten på den mm.
Va inte en sån pussy :tungan

Pussy?? den är ju redan avstrypt och mer trim ska på, är det pussy? nej det är inte så lätt det vet jag därför ströp jag av den, men varför hålla på och dra fort som faan? hastighetsgränsen ligger ju ändå på 110km/h max och då ger dom fan i trimmet, det gick iaf för fort i så fall;) fast jaja, jag kör ju 110 här hemma på 50 vägaran så :rolleyes: shit the same, vi ska ha kul som fan i sommar iaf :hihi

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
NiklasL skrev:
Pussy?? den är ju redan avstrypt och mer trim ska på, är det pussy? nej det är inte så lätt det vet jag därför ströp jag av den, men varför hålla på och dra fort som faan? hastighetsgränsen ligger ju ändå på 110km/h max och då ger dom fan i trimmet, det gick iaf för fort i så fall;) fast jaja, jag kör ju 110 här hemma på 50 vägaran så :rolleyes: shit the same, vi ska ha kul som fan i sommar iaf :hihi
du behöver inte bry dig om polisen, det är bara att köra på

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
NiklasL skrev:

vänta bara tills jag får mitt 175cc kit til dt:n.. fy fan :banana

drar allt! :yoparty :)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Mr EmCom skrev:
vänta bara tills jag får mitt 175cc kit til dt:n.. fy fan :banana

drar allt! :yoparty :)

aa vänta bah tills jag skaffar min husabermotard med torbomatning, då åker jag ifrån gåstrajder på bakan. :tungan hehe :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln