MC grupp

Är du intresserad av att vara med i klubben?

• Antal röstningar
    0

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Last edited:

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
GS 500E
Låter kul att åka ned till Skåne. Ämnar ni åka igenom Nyköping på vägen dit? Och alla orkar inte sega sig fram i 110 Km/h på E4:an :tuttar då kan man lika gärna ha köpt sig en virago istället. :D Glöm inte att ju fortare man kör, ju mindre fartdårar behöver man uppleva på vägen :)

//Stenberg

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
vikto000 skrev:
Låter kul att åka ned till Skåne. Ämnar ni åka igenom Nyköping på vägen dit? Och alla orkar inte sega sig fram i 110 Km/h på E4:an :tuttar då kan man lika gärna ha köpt sig en virago istället. :D Glöm inte att ju fortare man kör, ju mindre fartdårar behöver man uppleva på vägen :)

//Stenberg

okok, då säger vi så;) vi drar satan hela vägen, sist ner är ett moppefucko :hihi
(hoppas jag hinner få på 170cc och effekt innan dess bara)

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
NiklasL skrev:
okok, då säger vi så;) vi drar satan hela vägen, sist ner är ett moppefucko :hihi
(hoppas jag hinner få på 170cc och effekt innan dess bara)
just detta är väl inte så speciellt

NiklasL skrev:
mkt möjligt ifall dom provkör.. den ska tydligen göra ca 140-150 nu iaf mot 110 som den annars gör. menmen vad gör man inte för lite spänning i tillvaron^^

och till Wargen: BLÄÄÄÄÄÄÄ!!! va inte så eelak mot mig:( jag har oxå kännslor fast jag är en redig karl :tungan men jag drar dig ändå :lol I hope:p
kanske lite mer i detta inlägget

NiklasL skrev:
Pussy?? den är ju redan avstrypt och mer trim ska på, är det pussy? nej det är inte så lätt det vet jag därför ströp jag av den, men varför hålla på och dra fort som faan? hastighetsgränsen ligger ju ändå på 110km/h max och då ger dom fan i trimmet, det gick iaf för fort i så fall;) fast jaja, jag kör ju 110 här hemma på 50 vägaran så :rolleyes: shit the same, vi ska ha kul som fan i sommar iaf :hihi
detta är ganska så väldigt moppefucko

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
-Rosen- skrev:
just detta är väl inte så speciellt

kanske lite mer i detta inlägget

detta är ganska så väldigt moppefucko

ahaa, så det är för mkt snacka om att dra personer? :tungan shit JAg är seg idag känner jag :död

:( nää inte moppefucko :( men vem tusan kan hålla sig till hastighetsgränserna på en ödslig väg mitt ute på landet? :confused:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
NiklasL skrev:
ahaa, så det är för mkt snacka om att dra personer? :tungan shit JAg är seg idag känner jag :död

:( nää inte moppefucko :( men vem tusan kan hålla sig till hastighetsgränserna på en ödslig väg mitt ute på landet? :confused:
Att köra i 110 på 50 väg är alltid moppefucko, som man ofta tidigare nämner, det finns anledningar till at det är 50, jag är igen moralkärring men när det gäller tätbebyggt område är jag det iaf, framgick inte vilket det var du syftade på men. Ute på landet där det inte finns gårdar som ligger precis intill vägen får du dra hur mycket du vill men inte när det gäller samhällen eller dylikt.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
NiklasL skrev:

som du själv sa, för mycket snack om att dra folk :D
jag förstår att man vill dra på lite på småvägar det är ju sånt som är roligt. (tills tant agda kommer ivägen)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Lundgren skrev:
Att köra i 110 på 50 väg är alltid moppefucko, som man ofta tidigare nämner, det finns anledningar till at det är 50, jag är igen moralkärring men när det gäller tätbebyggt område är jag det iaf, framgick inte vilket det var du syftade på men. Ute på landet där det inte finns gårdar som ligger precis intill vägen får du dra hur mycket du vill men inte när det gäller samhällen eller dylikt.

detta utspelar sig långt ute på vishan där husen ligger ca 100m från vägen med ca 500-700m mellanrum. otroligt folktomt. jag vet att det är dumt att köra fort på småvägar, men svängarna här är otroligt sköna att ta i högre farter:)

som du själv sa, för mycket snack om att dra folk
jag förstår att man vill dra på lite på småvägar det är ju sånt som är roligt. (tills tant agda kommer ivägen)

tant agda håller sig på trotoaren, där har hon ett generöst utrymme på 1,5m att vingla runt på:).. men om man ser nån gåendes så saktar man självklart ner och är beredd på bromsen, så även när man möter en bil.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
NiklasL skrev:
detta utspelar sig långt ute på vishan där husen ligger ca 100m från vägen med ca 500-700m mellanrum. otroligt folktomt. jag vet att det är dumt att köra fort på småvägar, men svängarna här är otroligt sköna att ta i högre farter:)

tant agda håller sig på trotoaren, där har hon ett generöst utrymme på 1,5m att vingla runt på:).. men om man ser nån gåendes så saktar man självklart ner och är beredd på bromsen, så även när man möter en bil.
föresten jag har kört en del på småvägar och har en fråga. hur bra förare är du om du klarar av att hålla 110 på en sån väg?

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
-Rosen- skrev:
föresten jag har kört en del på småvägar och har en fråga. hur bra förare är du om du klarar av att hålla 110 på en sån väg?

tja på skala 1-10 är jag kanske 6 högst 7.. men vägen är relativt bred.. precis att två länsbussar kan mötas ungefär(på dom smalaste ställena). så det är inte så svårt att hålla 110 om man vill, men man får ligga fint i kurvorna(för att vara en DT alltså) vissa ställen får man släppa av lite iof. det är kort sagt en rolig väg att gasa på enligt mig:)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
NiklasL skrev:
tja på skala 1-10 är jag kanske 6 högst 7.. men vägen är relativt bred.. precis att två länsbussar kan mötas ungefär(på dom smalaste ställena). så det är inte så svårt att hålla 110 om man vill, men man får ligga fint i kurvorna(för att vara en DT alltså) vissa ställen får man släppa av lite iof. det är kort sagt en rolig väg att gasa på enligt mig:)

Hmm.Vart fan e länken till tråden där ja kvadda crmen när jag behöver den? de va på liknande väg.

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
prulle skrev:
Hmm.Vart fan e länken till tråden där ja kvadda crmen när jag behöver den? de va på liknande väg.

ajaj sånt är inte kul :( men kan ju säga att jag iaf inte kör precis på gränsen av min förmåga(även om olyckor ändå kan hända, som jag misstänker att det blev för dig prulle)eller låg du och körde på gränsen?

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Asså du Niklas det är inget fel med att köre lite för fort!
Men det som jag reagerade på var att du skrev att du skulle dra GR på bakhjulet när du hade köpt dej en Husa eller vad det var för nåt :rolleyes:
Men jag kan ju säga dej att för det första vet du inte vem han är, och för det andra så kan jag ju bara säga att lycka till att köra om ett hayabusa monster med turbo och 500 hästar eller en K5a med 270 hästar.
Och sen måste man ju vara ganska rutinerad förare då också, visst du kanske är duktig på att köra och så men du kanske förstår vart jag vill komma :)
(ville inte få detta att låta som ett klagande på dej utan ville bara förklara)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Mr.PB skrev:
Asså du Niklas det är inget fel med att köre lite för fort!
Men det som jag reagerade på var att du skrev att du skulle dra GR på bakhjulet när du hade köpt dej en Husa eller vad det var för nåt :rolleyes:
Men jag kan ju säga dej att för det första vet du inte vem han är, och för det andra så kan jag ju bara säga att lycka till att köra om ett hayabusa monster med turbo och 500 hästar eller en K5a med 270 hästar.
Och sen måste man ju vara ganska rutinerad förare då också, visst du kanske är duktig på att köra och så men du kanske förstår vart jag vill komma :)
(ville inte få detta att låta som ett klagande på dej utan ville bara förklara)

hehe ironi kompis, ironi;) var mest ett svar på att han skulle ha 175cc, så jag drev med han:)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln