NSR_MAN skrev:Tja!
Jag å The_plumber + en av mina polare har funderat på att starta en klubb för 125 åkare... de bästa namnet vi har kommit på är Morot MC snälla hjälp oss komma på nåt bättre?
vi söker även fler som vill vara med?
vi har hittat ett ställe att trycka tröjor
så det enda vi behöver nu är fler medlemar och ett bra namn för klubben
det här gäller alla 125 åkare!!! alla e välkommna!!!!.... om nån vet vart vi kan få grupprabbat på tröjor så e ditt förlag uppskattat
kom med förslag på namn!!!
vi får se... men vi måste vara fler förstSvanen skrev:Jag är på men helt allvarligt, namnet ska ju var Kjetting
jag brukar bränna i gareget vid mässan (med minibajken) nu för tiden ända stora stället som e tort i älvsjö (sthlms mässan) du då?RyXze skrev:Jag är LÄTT på när jag köper min 125a, några månader kvar iofs, men men..
Men ta nåt namn i stil med, "Bikers with style" eller "Bikers with light things"
Vet inte, kom bara på nåt, inte så bra .
Men en fråga, var håller ni till nånstans?
Bor ni i Sthlm ?
Mvh Adam
NSR_MAN skrev:jag brukar bränna i gareget vid mässan (med minibajken) nu för tiden ända stora stället som e tort i älvsjö (sthlms mässan) du då?
jo den kan vi äh alltid kul å seRyXze skrev:Ja men det är ju nära och bra ^^
Just nu leker jag lite på min lilla gata utanför vårat hus med moppen, i snön.
Nära Bromma bor jag, tror du vet vart det ligger..
Kan ju träffas nån gång nu i vår och titta på varandras mc/moppe om du har lust? Även om inte min är så mycket att se, men ändå.
Mvh Adam
jo men jag brukar göra så kallade "olagliga aktiviteter" när jag kör men man får vara lite snäll så går de nogphilsson skrev:Det är härligt med sådanna här ideer. Sen brukar de inte komma till skott pga 1 miljon oserösa inlägg bland annat. Få tummen ur om ni blir några st och satsa på det!. Man kan söka statliga bidrag till aktiviteter (bensinpengar?).
skriv ditt namn på listan!Svanen skrev:Jag är på men helt allvarligt, namnet ska ju var Kjetting
hahah men de e ju redan taget-Rosen- skrev:varför inte "easy riders"
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |