Mammas Nya Kille
Bäst i test!
Trevligare och mer serviceminded personal än på bikecenter får man leta efter.
Det står en Mille R där, köp den! Tror det står en Falco också... då kan dom ju byta in din så har dom 2.
Kan bara instämma KW's verkar vara en supernajs kille med välldigt bra servicekänsla.Owes MC fixar väll hem det mesta annars så vitt ja vet... Han e kanon att ha att göra med iallafall.. Eller grabben han´s "KW´s motorservice" ..
Dom e kanon båda två tycker ja!
Va in till Bike Center idag, trevligt ställe. Killen i kassan va pratglad och verkade kunnig, helt klart ett ställe jag kommer att besöka om jag behöver delar eller service.
Dom hade en Aprilia RSV1000 Factory inne, faan så grym den är. Arrow helsystem, öhlinare osv.... Vore det inte för försäkringspremien så skulle det nog bli en sån. Blir förhoppningsvis billigare nästa år när man blir 30 (enda fördelen med att bli äldre nuförtiden är ju att försäkringspremien sjunker..)
**Edit**
Reagerade på att dom verkade ha ganska bra priser på miniblinkers och andra tillbehör, kan ju vara ett tips om det är nån som ska ha sånna grejer. Alltid bra att kunna stödja lokala handlare.
Haha Tjotta kan prata han, supertrevlig. Jag har bara bra saker att säga om det stället... han har lånat ut verktyg osv och hjälpt mig med massor med grejer utan att ta betalt för det. Åk dit och handla!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |