Mc-handlare i Gävle

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Det står en Mille R där, köp den! Tror det står en Falco också... då kan dom ju byta in din så har dom 2.

Tsss, du är bara avundsjuk :sissy
Med tanke på att Millen lär kosta lika mycket per månad som falcon kostar på ett år att försäkra så får det nog vara... Dessutom har jag faktiskt en stor fin toppbox till falcon som jag kan fylla med cement när jag ska ut och wheeela :2cool

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
wr250f
Owes MC fixar väll hem det mesta annars så vitt ja vet... Han e kanon att ha att göra med iallafall.. Eller grabben han´s "KW´s motorservice" ..

Dom e kanon båda två tycker ja!
Kan bara instämma KW's verkar vara en supernajs kille med välldigt bra servicekänsla.

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Va in till Bike Center idag, trevligt ställe. Killen i kassan va pratglad och verkade kunnig, helt klart ett ställe jag kommer att besöka om jag behöver delar eller service.

Dom hade en Aprilia RSV1000 Factory inne, faan så grym den är. Arrow helsystem, öhlinare osv.... Vore det inte för försäkringspremien så skulle det nog bli en sån. Blir förhoppningsvis billigare nästa år när man blir 30 (enda fördelen med att bli äldre nuförtiden är ju att försäkringspremien sjunker..)

**Edit**
Reagerade på att dom verkade ha ganska bra priser på miniblinkers och andra tillbehör, kan ju vara ett tips om det är nån som ska ha sånna grejer. Alltid bra att kunna stödja lokala handlare.

Last edited:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Va in till Bike Center idag, trevligt ställe. Killen i kassan va pratglad och verkade kunnig, helt klart ett ställe jag kommer att besöka om jag behöver delar eller service.

Dom hade en Aprilia RSV1000 Factory inne, faan så grym den är. Arrow helsystem, öhlinare osv.... Vore det inte för försäkringspremien så skulle det nog bli en sån. Blir förhoppningsvis billigare nästa år när man blir 30 (enda fördelen med att bli äldre nuförtiden är ju att försäkringspremien sjunker..)

**Edit**
Reagerade på att dom verkade ha ganska bra priser på miniblinkers och andra tillbehör, kan ju vara ett tips om det är nån som ska ha sånna grejer. Alltid bra att kunna stödja lokala handlare.

Haha Tjotta kan prata han, supertrevlig. Jag har bara bra saker att säga om det stället... han har lånat ut verktyg osv och hjälpt mig med massor med grejer utan att ta betalt för det. Åk dit och handla!

R.Stefan

Vägar är till för att användas!
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
KTM 625 sxc -04 och KTM 1190 Aventure-14
Jag kan bara hålla med Rigge!!!! Per tar hem delar till alla hojar,och är supertrevlig!//Stefan

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
wr250f
Haha Tjotta kan prata han, supertrevlig. Jag har bara bra saker att säga om det stället... han har lånat ut verktyg osv och hjälpt mig med massor med grejer utan att ta betalt för det. Åk dit och handla!

Exakt! har åxå lånat verktyg utan knussel, som sagt oooootroligt serviceminded.
Dessutom så har dom ju MAX's sortiment http://www.mcnyckeln.maxmc.se/
viket är lite udda, men välldigt bra.

Tycker annars att dom stora grossisterna typ duells,grahns, jofrab mm verkar hålla den svenska marknaden i ett järngrepp, vilket blir välldigt trist.
Spelar nästan ingen roll vilken mc-affär man går till så har de samma prylar till samma pris...
Skulle jag ha en affär så skulle jag leta på webben efter prisvärda produkter som ingen annan har.

SoX

Gick med
7 Oct 2004
Hoj
no
Pickel har lång erfarenhet av motorcykelmekning, har jobbat på flera Mcfirmor runt Gävle. En av dom bästa.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...