MC i Kungälv

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Ripper skrev:
2075885 Skönt att ordningen är återställd... *PHEWW* ..dessutom skönt att det finns fler ordningspetimetrar här... :)


Instämmer... vad hade vi andra gjort utan er :3freak ... kan ni tänka er vilken röra det hade varit.... :hihi
 

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
Lynn skrev:
2075889 Instämmer... vad hade vi andra gjort utan er :3freak ... kan ni tänka er vilken röra det hade varit.... :hihi
En outgrundlig rörig massa av information som ingen kan hantera... :tungan

Men nu råder ordning, och med ordning bygger man en fin och välmående lista med många spontana och hääärliga meddelanden om kungälvstraktens ädla hojchaufförers bravader.

//J ubersturmbahnfhurer på listordningsförvaltningen
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Ripper skrev:
2075901 En outgrundlig rörig massa av information som ingen kan hantera... :tungan

Men nu råder ordning, och med ordning bygger man en fin och välmående lista med många spontana och hääärliga meddelanden om kungälvstraktens ädla hojchaufförers bravader.

//J ubersturmbahnfhurer på listordningsförvaltningen


:Bugar
I salute you Herr uberstrumbahnfhurer
:Bugar

:rofl :pannkyss
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Någon som körde ut från Rollsbo industriområde idag vid 12.20 tiden på en
Aprilia? :banana
 

Chris

Yamaha
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Nol
Hoj
Yamaha FZS600
Samlingspunkt och tid?

Har ni något ställe i Kungälv där ni brukar samlas och när isåfall? Skulle ju vara kul för mig som är "nyinflyttad" i landet att träffa lite hojpolare....
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Chris skrev:
2076141 Har ni något ställe i Kungälv där ni brukar samlas och när isåfall? Skulle ju vara kul för mig som är "nyinflyttad" i landet att träffa lite hojpolare....


Kommer köra turer från Hojride MC till sommaren.
Håll ett öga på vårt forum så är det bara att hänga på då vi åker en sväng...*ler*

www.hojridemc.com

Föresten gänget!!!

Fest på vår klubb 27 maj!!!
Gbg/Kungälvsbandet 100% rock lirar, ölen är god, sällskapet grymt... 100kr inträde men sedan kostar det mesta en symbolisk summa...
Vore kul om så många som möjligt kom... Det är ett grymt bra röj!!! :fyllisar :banana

Ha det bäst alla!!!

//Linda (medlem i Hojride MC)
 

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
Lynn skrev:
2076136 Någon som körde ut från Rollsbo industriområde idag vid 12.20 tiden på en
Aprilia? :banana

OM det var en svart med guldaktig ram, så sågs den vid 12:45 cruisandes vid busstationen... :)
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Ripper skrev:
2076227 OM det var en svart med guldaktig ram, så sågs den vid 12:45 cruisandes vid busstationen... :)


Japp det var den hojen... :banana
Blir lite avis när man själv får sitta och jobba ju... *stön*
 

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
Lynn skrev:
2076232 Japp det var den hojen... :banana
Blir lite avis när man själv får sitta och jobba ju... *stön*

Såg den när jag promenixade från fettintaget på lunchen, strax efter det sprack molnen upp och solens strålar värmde gott...
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Ripper skrev:
2076235 Såg den när jag promenixade från fettintaget på lunchen, strax efter det sprack molnen upp och solens strålar värmde gott...


HMM...fettintag var det ja :3freak ... tillbringade lunchen på Sketna Duken... såg hojen då jag var på väg tillbaka...
 

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Lynn skrev:
2076136 Någon som körde ut från Rollsbo industriområde idag vid 12.20 tiden på en
Aprilia? :banana

Ripper skrev:
2076227 OM det var en svart med guldaktig ram, så sågs den vid 12:45 cruisandes vid busstationen... :)

GOOD DAMN vad ni följer med....
Okey...jag erkänner.....det var jag :fakta
Är ju tvungen att köra in den( därav cruisandet)
Men int faen e de varmt....brrr...man kan ju bli :sjuk
 

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
abbanovitch skrev:
2076471 GOOD DAMN vad ni följer med....
Okey...jag erkänner.....det var jag :fakta
Är ju tvungen att köra in den( därav cruisandet)
Men int faen e de varmt....brrr...man kan ju bli :sjuk

Inget undgår SH's vaknaste lista... :) Eller hur?

Mina arbetskamrater skakade på huvet och undrade hur det står till när jag vänder mig om, stannar, lyssnar och sedan säger att där kommer en Aprilia factory nollsexa, förmodligen Abbanovic som är ute...
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
abbanovitch skrev:
2076471 GOOD DAMN vad ni följer med....
Okey...jag erkänner.....det var jag :fakta
Är ju tvungen att köra in den( därav cruisandet)
Men int faen e de varmt....brrr...man kan ju bli :sjuk


misstänkte att det var du.... :hihi

Vad jag vet så har jag inte hört något om någon factory här förrutom din... *ler* I kungälvsområdet alltså... *skratt*

Jag ska ut och köra lite jag med idag... hade tänkt mig det idag iaf... :banana

Ripper skrev:
2076475 Inget undgår SH's vaknaste lista... :) Eller hur?

Mina arbetskamrater skakade på huvet och undrade hur det står till när jag vänder mig om, stannar, lyssnar och sedan säger att där kommer en Aprilia factory nollsexa, förmodligen Abbanovic som är ute...


Ja du... min jobbarpolare idiotförklarade mig då jag sa att det var en aprilia facotry 06:a... :3freak
man är onekligen en aning skadad....*skrattar*
 

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Ripper skrev:
2076475 Inget undgår SH's vaknaste lista... :) Eller hur?

Mina arbetskamrater skakade på huvet och undrade hur det står till när jag vänder mig om, stannar, lyssnar och sedan säger att där kommer en Aprilia factory nollsexa, förmodligen Abbanovic som är ute...

Lynn skrev:
Ja du... min jobbarpolare idiotförklarade mig då jag sa att det var en aprilia facotry 06:a... :3freak
man är onekligen en aning skadad....*skrattar*


:D :D :tummenupp
Det e sånt som kännetecknar en riktig konnosör.
 

Perra

SRH
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 525EXC-07
Lynn skrev:
2075877 På tal om goa ljud... vi bor mittemot Kalles Bilel och när hojarna drar på utefter Romelandavägen njuter man... :banana

Är det någon här som övade weelies och stoppies förra säsongen på Bosses trafikskolas övningsområde?

Snart åkning från McDonalds eller???

Det kan hända att man var där och drog en wheelie eller två förra sommaren :squid
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Lynn skrev:
2076480Jag ska ut och köra lite jag med idag... hade tänkt mig det idag iaf... :banana

Kan hända att jag såg dig vid "sketnadukenkrysset" förut då, när jag var på väg ut till min pärla.
Jag o Dave var ute en liten sväng i kungälv förut.
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Perra skrev:
2076970 Det kan hända att man var där och drog en wheelie eller två förra sommaren :squid

Tillhörde du en av de grymt duktiga grabbarna som körde ett par kvällar?
Man blir ju lite nyfiken då man har möjlighet att spana in er...*ler* :hihi

tarmac skrev:
2077641 Kan hända att jag såg dig vid "sketnadukenkrysset" förut då, när jag var på väg ut till min pärla.
Jag o Dave var ute en liten sväng i kungälv förut.


Kan ha varit jag... hittills är jag ju den enda med en tuono 06:a i Kungälv... :yoparty

Men vet inte om jag såg er... satt kanske i andra tankar :3freak ... Lovar att hålla koll nästa gång... :Bugar :hihi
 
Last edited:

Perra

SRH
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 525EXC-07
Who'sYourDaddy skrev:
2077690 Hejsan Per, så du har hittat till Kungälvs-tråden :) Börjat köra än?

Tjena! Jodå hitta hit tillslut. Har vart ute och rastat den 1 gång förra veckan. Väntar på ett batteri nu bara, så man kan ut och åka till helgen. Själv då? kommit igång än?
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Lynn skrev:
2077683Kan ha varit jag... hittills är jag ju den enda med en tuono 06:a i Kungälv... :yoparty

Men vet inte om jag såg er... satt kanske i andra tankar :3freak ... Lovar att hålla koll nästa gång... :Bugar :hihi
Var samma färg och allt iaf. Inte konstigt om du inte såg oss, för jag var på väg till hojen då. I bilen alltså... :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top