Roadrunner69 skrev:2071219Tjena!. Håller som bäst på att greja med hojen så den e färdig nästa helg. Undra lite stilla om det e fler som e sugna om vädret e ok på påskaftons dag kanske vi skulle ses vid vandrarhemmet för att skaffa en härlig puckoförkylning!!!
Gottschalk skrev:2085724Vad sägs om 11-tiden, korvmojjen vid fästningen.
Verkar som om det blir ett gäng som åker från Götaplatsen vid 12 imorgon, så antingen kan vi ju åka åt det hållet vid 11.30 och hänga på dom eller så beger vi oss ut på egna äventyr ??
Verkar som om det blir ett gäng som åker från Götaplatsen vid 12 imorgon, så antingen kan vi ju åka åt det hållet vid 11.30 och hänga på dom eller så beger vi oss ut på egna äventyr ??
Roadrunner69 skrev:2087358Det va jävlar i mig trevligt med dessa mil idag!!!.... Lite probs att skriva nu bara för fingrarna känns som någon annans!!!!! Brrrr!!!!
Ses snart igen.............
Någon som vet hur man skickar PM till flera medlemmar samtidigt ?? Tänkte skicka till alla i kungälv samtidigt men hittade inget bra sätt . Tar lite tid och skicka ett o ett.....
Mögel skrev:188847816. Mögel, Surte, Kawa 600 och en yama 600.. Vet inte om jag får vara med på listan efter som jag bor på RÄTT sida älven i surte, Men jag kör väldigt ofta (Nästan varje dag) i kungälv!!
tarmac skrev:2089985Såg dig på stransvägen förut.
Skulle vinka av ren reflex, men du lär inte ha sett mig i bilen ändå.
O skulle du sett mig så skulle du ändå inte veta vem jag var.
Blev körsugen iaf. Ha det gott!
tarmac skrev:2100162Oj! Tråden helt död i 4 dagar...
Ni är väl inte ute och kör dygnet runt?
tarmac skrev:2100162Oj! Tråden helt död i 4 dagar...
Ni är väl inte ute och kör dygnet runt?
Gottschalk skrev:2101146
Ska vi göra ett nytt försök på Lördag igen??
11.00 vid korvmojjen fästningen????
Blir vi många så kör vi en egen kurva, blir vi få så åker vi till GP och möter upp galningarna där..
I lördag`s var vi 5 st som åkte från klv och mötte upp på GP, blev en fin sväng!!
Kan vi inte starta en egen tråd under mc-grupper i sverige ?? med egen rubrik eller kanske under göteborg`s tråden...
Olzon skrev:2101169Jag hänger nog på på lördag. Jag var vid GP i lördags men hängde inte på er. Körde med några andra men de kör ju så in i hel.... Lite för fort för min del. Hade vart kul att lära känna lite mer folk från Kungälv som kör hoj också.
Verkar ju bli fint väder på lördag också!!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|