jajemän d kommer jag ihåg...Hanzzon skrev:2145699Mötte dig BeaverMan vid rollsbo korsningen idag om du kommer ihåg....
Marstrands vägen är mycket trevlig
westinrobert skrev:2145498Gött! Vi ska kanske spika en dag innan helgen? Vad sägs om torsdag? Vid kl. 18.00?![]()
BeaverMan skrev:2148383jajemän d kommer jag ihåg...
marstrands vägen e nice.. har du åkt vägen mot kode/jörlanda?? svänger av vid vävra på marstrandsvägen.. fy fan va go den vägen e å köra.. ny å fin asfalt![]()
jo då ska försöka hinna dit med!westinrobert skrev:2149045Vad säger kungälvsfolket?
westinrobert skrev:2145498Gött! Vi ska kanske spika en dag innan helgen? Vad sägs om torsdag? Vid kl. 18.00?![]()
westinrobert skrev:2151303Hehe, jag har bara kört med en gång tidigare, då utgick vi ifrån HojRidea lokal i Älvängen. Men denna gången var det tänkt att vi skulle träffas vid fästnings-kiosken.
Nu är packboxen på sin rätta plats igen =)
westinrobert skrev:2151303Hehe, jag har bara kört med en gång tidigare, då utgick vi ifrån HojRidea lokal i Älvängen. Men denna gången var det tänkt att vi skulle träffas vid fästnings-kiosken.
Nu är packboxen på sin rätta plats igen =)
Samma visa varje år... När skall dom lära sig att laga på riktigt???Ripper skrev:2152183Oahhh.... åkte (med bil skall erkännas) vägen från Östragatan (Farshatt) ut mot Häljeröd... Det var bitvis som om någon lagt ut en bombmatta... hålor jämnt fördelade över hela vägen...
Samma visa på Kanehallsvägen, från Tega till Harestad, första biten genom dom fina s-kurvorna är matad med potthål.
Fler nära-potthåls-upplevelser att dela med er av?
tarmac skrev:2152451
Börjar förövrigt bli J*****T pirrigt inför uppkörningen på måndag nu!
Hoppas alla håller en tumme kl.8
PS. från kl.8 till ?? är nog bäst![]()
tarmac skrev:2152451Börjar förövrigt bli J*****T pirrigt inför uppkörningen på måndag nu!
Hoppas alla håller en tumme kl.8
PS. från kl.8 till ?? är nog bäst![]()
Gottschalk skrev:2151328Fästningskiosken 18.00 blir kanon !! Jag kommer !!!!
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |