Gottschalk
#45 2013 ??
Lynn skrev:2173118Lovar att hålla koll efter dig
Ja du har ju haft koll på mig...
Skitskoj!!!!!!!!!!!!!! Grattis!!!!!!!
Nu får vi bara hoppas på bra väder
Lynn skrev:2173118Lovar att hålla koll efter dig
Ja du har ju haft koll på mig...
Gottschalk skrev:2173427Skitskoj!!!!!!!!!!!!!! Grattis!!!!!!!
Nu får vi bara hoppas på bra väder
YEAH!!!Ripper skrev:2173008Gottschalk har helt rätt!! JAAAAA!!
Så håll i er och akta er för sladdande trajjor...
tarmac skrev:2173526YEAH!!!
Grattis på dig!
Jag kör upp nu på måndag igen
e alltid på ifall de e torrt o fint..Gottschalk skrev:2175250Va inne och kollade på smhi nu, ska bli uppehåll imorgon dag.
Nån som har lust att ta en tur om det är torrt ??
Ses vid korvan fästningen 11.00 som vanligt i så fall.
Väl mött
Gottschalk skrev:2175250Va inne och kollade på smhi nu, ska bli uppehåll imorgon dag.
Nån som har lust att ta en tur om det är torrt ??
Ses vid korvan fästningen 11.00 som vanligt i så fall.
Väl mött
Showtime skrev:2175410e alltid på ifall de e torrt o fint..
Gottschalk skrev:2175971Känns väldig ostadigt ute.. Tror jag skiter i det idag
jo blir inget klockan 11 iaf.. funderar på att ta en sväng senare i eftermiddag ifall vädret har blivit bättre o det torkat upp!Gottschalk skrev:2175971Känns väldig ostadigt ute.. Tror jag skiter i det idag
Showtime skrev:2175990jo blir inget klockan 11 iaf.. funderar på att ta en sväng senare i eftermiddag ifall vädret har blivit bättre o det torkat upp!
japp, jag skriver här innan ja åker ut isf! typ någon gång mellan 15 och 17 kanske man kan sticka ut ifall det är lite finare ute..Gottschalk skrev:2176008Bra plan !!! Jag e på isåfall, skriv bara tid
Ja en annan har ju ingen bil längre (eller är mellan två bilar) så jag får köra i ur o skur. Åkte i går kväll vid halv tolv i ösregn. Sikten blir så grym då.Mcbrud skrev:2175987någon härifrån som var ute i ösregnet igår? körde förbi två hojar som fått stopp innan vägarbetet på nordre älv bron (heter den så?). en ktm och en husaberg... ni såg iaf inte ut att ha så kul i det kommande skyfallet på motorvägen när ni låg bakom mig och körde.
//Sofia
Licious skrev:2178207Såg dig allt Ripper vid Kexen vid 17 tiden (lördag eftermiddag den 20:e) och du duktigt på ducatin eller vad det ar för ngt som låg bakom mig. Jag körde bil för övrigt
Men det är klart lite jobbigt är det ju att ta på sig stället och värma hojen för att man ska upp till fontin och springa ett varv på ngn av slingorna.
Grattis till körkortet föresten
Proudfoot skrev:2178021Kul att se att det finns en tråd för Kungälvs Biker, bor själv i Lycke. Ni får gärna säga till nån gång när ni skall ut på tur. Det är väl inte världens bästa kurvmaskin jag har men jag tror jag hänger på rätt bra ändå.
ska du ut o köra ngt idag? funderar på att dra ut till kvällen då de skulle va sol idag..Gottschalk skrev:2178705Lycke
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|