MC i Kungälv

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Ort
Lycke / Kungälv
Hoj
Italienska moppar......
Showtime skrev:
2178707 ska du ut o köra ngt idag? funderar på att dra ut till kvällen då de skulle va sol idag..

Kvällen kan funka!
Ska åka till kinnekulle imorgonbitti kl: alldeles för tidigt, så det får bli en kort sväng.
Hoppas på uppehåll under dagen så det torkar upp lite!!
 

Roadrunner69

Roadrunner69
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Hising Island
Hoj
Super Blackbird
Körning idag!...

Gottschalk skrev:
2178720 Kvällen kan funka!
Ska åka till kinnekulle imorgonbitti kl: alldeles för tidigt, så det får bli en kort sväng.
Hoppas på uppehåll under dagen så det torkar upp lite!!
Hade varit nice med en liten kurva ikväll, har tur i oturen haft diskbråck men d de verkar ha släppt så en liten smygare för att värma upp den gamla kroppen igen!!!! :va Skriv senare tid å så får vi se... J the man
 

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Ort
Lycke / Kungälv
Hoj
Italienska moppar......
Roadrunner69 skrev:
2178738 Hade varit nice med en liten kurva ikväll, har tur i oturen haft diskbråck men d de verkar ha släppt så en liten smygare för att värma upp den gamla kroppen igen!!!! :va Skriv senare tid å så får vi se... J the man

Gött å höra att du börjar bli bättre :tummenupp helt frisk kommer du iofs att bli efter insidessmörjningen nästa lördag :fyllisar
 

westinrobert

Brummmm
Gick med
28 Apr 2005
Ort
GBG
Hoj
Crescent Compakt brun -69
Tja gubbar!

Jag är också fruktansvärt sugen på en sväng, nästan så det värker i kroppen... Hoppas det torkar upp senare! :confused:
 

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSX1100F
Japp i Lycke, Tyvärr skall jag jobba i kväll så det blir snyft :huvet inget i kväll men vist det rycker i höger handen. Men i morgon är det en ny dag.. Och då hoppas jag på SOL :Bugar Kanske skall börja vända mig mot meka (LOL) i stället.
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Hmmm.. man kanske skulle ta en sväng... nu verkar det ju som solen är framme :)
 

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSX1100F
Lynn skrev:
2179264 Hmmm.. man kanske skulle ta en sväng... nu verkar det ju som solen är framme :)

Synda att man jobbar hade varit kul, Men vi är lediga på torsdag man kan alltid hopas att det är bra väder denna dag.. Skulle vara kul att och med mer motorcyklar och inte bara sin skugga, jag har försökt att köra ifrån den men inte lyckats. :huvet
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Proudfoot skrev:
2179690 Synda att man jobbar hade varit kul, Men vi är lediga på torsdag man kan alltid hopas att det är bra väder denna dag.. Skulle vara kul att och med mer motorcyklar och inte bara sin skugga, jag har försökt att köra ifrån den men inte lyckats. :huvet

*skrattar*

Kanske kan du köra ifrån mig... :hihi men instämmer helt... klart roligare att köra ett par stycken tillsammans än att åka omkring själv :)
Vi får hoppas på bättre väder fram i veckan så vi kan ta en tur på torsdag :)
 

Who'sYourDaddy

Prepare for awesomeness
Gick med
14 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
KTM 560 SMR-07
Jag hörde vissa rykten om att Kungälv har utökat sin skara med människor som har förmånen att ha ett A på sitt körkort... Gratulerar! :tummenupp
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Who'sYourDaddy skrev:
2181153 Jag hörde vissa rykten om att Kungälv har utökat sin skara med människor som har förmånen att ha ett A på sitt körkort... Gratulerar! :tummenupp
YOU BET!!! :yoparty :fakta
Nån som behöver en övningsskylt? Jag vill då inte ha den :hihi

SÅÅÅ gött!!! Om det bara kan bli lite bättre väder, så jag kan åka och byta ut farsans gamla trotjänare mot min mumsmums.

I'm on the road again...
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
tarmac skrev:
2181313 YOU BET!!! :yoparty :fakta
Nån som behöver en övningsskylt? Jag vill då inte ha den :hihi

SÅÅÅ gött!!! Om det bara kan bli lite bättre väder, så jag kan åka och byta ut farsans gamla trotjänare mot min mumsmums.

I'm on the road again...


GRATTIS!!!! :banana :banana :banana :yoparty :yoparty

Ska du med ut på torsdag om vädret tillåter??? :hihi
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Lynn skrev:
2181329 GRATTIS!!!! :banana :banana :banana :yoparty :yoparty

Ska du med ut på torsdag om vädret tillåter??? :hihi
Inte alls omöjligt. Drar nog ner till sportextra nu eller nåt o kaufar mig ett regnställ.
Eller ett riktigt hoj-regnställ skadar kanske inte.
Måste åka o hämta min hoj.
Bara tanken på att den är 30mil härifrån gör ju ont i hjärtat!
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
tarmac skrev:
2181499 Inte alls omöjligt. Drar nog ner till sportextra nu eller nåt o kaufar mig ett regnställ.
Eller ett riktigt hoj-regnställ skadar kanske inte.
Måste åka o hämta min hoj.
Bara tanken på att den är 30mil härifrån gör ju ont i hjärtat!


Ojojoj... är den så långt bort??? :pannkyss

Ett riktigt mc-regnställ är att rekommendera... köpte ett efter jag kört upp i ösregn förra året.. :gnissla
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Bor i kärna jag så inte alls långt från King river :tungan
misstänker att det e ett par av er som har retatt gallfeber på mig när det va så fin väder här för ett pat veckor sedan hadde ingen hoj då o va ett par gånger det körde förbi ett "par" st hojjar utanför fönstret om man fortsätter raktfram i rondellen o åker mot Marstrand/tofta så åker man för bi min balkong fick ta till flaskan varje dag jue!! =/ men nu jäklar har jag hoj igen så nu e risken att jag funderar på att lägga mig på vägen +-0 höhö

//Jocke
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Mr_SoaP skrev:
2182659 Bor i kärna jag så inte alls långt från King river :tungan
misstänker att det e ett par av er som har retatt gallfeber på mig när det va så fin väder här för ett pat veckor sedan hadde ingen hoj då o va ett par gånger det körde förbi ett "par" st hojjar utanför fönstret om man fortsätter raktfram i rondellen o åker mot Marstrand/tofta så åker man för bi min balkong fick ta till flaskan varje dag jue!! =/ men nu jäklar har jag hoj igen så nu e risken att jag funderar på att lägga mig på vägen +-0 höhö

//Jocke

Skyll mest på Gottschalk då han bor ute i Lycke och åker förbi dig allt som oftast på sin R46:a : :banana :yoparty :hihi
Men ska inte svära mig helt oskyldig... :hihi
 

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki DR650 -97
Lynn skrev:
2183013 Skyll mest på Gottschalk då han bor ute i Lycke och åker förbi dig allt som oftast på sin R46:a : :banana :yoparty :hihi
Men ska inte svära mig helt oskyldig... :hihi

Jag är säkert skylldig med, familjen har ju trots allt sommarställe ute vid tofta.
 

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Utanför Gbg
Hoj
KTM 690 Duke
Mr_SoaP skrev:
2182659 Bor i kärna jag så inte alls långt från King river :tungan
misstänker att det e ett par av er som har retatt gallfeber på mig när det va så fin väder här för ett pat veckor sedan hadde ingen hoj då o va ett par gånger det körde förbi ett "par" st hojjar utanför fönstret om man fortsätter raktfram i rondellen o åker mot Marstrand/tofta så åker man för bi min balkong fick ta till flaskan varje dag jue!! =/ men nu jäklar har jag hoj igen så nu e risken att jag funderar på att lägga mig på vägen +-0 höhö

//Jocke
Ingen som är oskyldig här! Den vägen är fin!
 

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Vill köpa enduro
GRATTIS MARCUS!!!! :Bugar Du e bäst!

jag får väl hoppas att jag kan hänga med någorlunda i ditt tempo när jag får kortet!! Weeee!! :tungan
När vi åkte hem sen när du åkt från bananpiren fick jag köra!! :tuttar
hihi...








tarmac skrev:
2181313 YOU BET!!! :yoparty :fakta
Nån som behöver en övningsskylt? Jag vill då inte ha den :hihi

SÅÅÅ gött!!! Om det bara kan bli lite bättre väder, så jag kan åka och byta ut farsans gamla trotjänare mot min mumsmums.

I'm on the road again...
 

Olzon

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2004
Ort
Kungälv
Hoj
Kawasaki ER-6N
tarmac skrev:
2181313 YOU BET!!! :yoparty :fakta
Nån som behöver en övningsskylt? Jag vill då inte ha den :hihi

SÅÅÅ gött!!! Om det bara kan bli lite bättre väder, så jag kan åka och byta ut farsans gamla trotjänare mot min mumsmums.

I'm on the road again...


Jag lider med dig över att vädret är helt otroligt sorgligt, måste kännas astråkigt när man precis fått kortet och mer eller mindre vill bosätta sig ute på de slingriga vägarna. Istället riskerar man att spolas bort av frekventa regnskurar som hela tiden attackerar. :huvet
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Lynn skrev:
2183013 Skyll mest på Gottschalk då han bor ute i Lycke och åker förbi dig allt som oftast på sin R46:a : :banana :yoparty :hihi
Men ska inte svära mig helt oskyldig... :hihi

jo den har jag sett ett par ggr :p

Mary skrev:
2183573 Ingen som är oskyldig här! Den vägen är fin!

Jo jag vet men inte om man inte har ngn hoj då gör den en galen =/ men nu e den så fin så hehe... annars den vägen som går till stenungsund från marstrandsvägen (vävra) e satans fin dom la om asfalten förra året liten o kurvig
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top