MC i Kungälv

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Mr_SoaP skrev:
2184848 ... annars den vägen som går till stenungsund från marstrandsvägen (vävra) e satans fin dom la om asfalten förra året liten o kurvig

Instämmer.. riktigt fin väg mellan Vävra och Solberga :)

Ohh nu längar jag verkligen efter bättre mc-väder :huvet Nu får vi se till att börja be :Bugar till vädergudarna.

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Hoj
Suzuki GSX1100F
Lynn skrev:
2184926 Instämmer.. riktigt fin väg mellan Vävra och Solberga :)

Ohh nu längar jag verkligen efter bättre mc-väder :huvet Nu får vi se till att börja be :Bugar till vädergudarna.

Japp som ni ser så :Bugar jag var dag tar bilen mycket motvilligt till jobbet ännu. har försökt ett par gånger med knarren för en vecka sedan, men då min gamla Shoie var sprucken har jag bara den öppna hjälmen kvar och imma på visir utvändigt och på glasögönen gjorde det hela lite marigt på morgon kvisten ca 3.00 i dimman, JAA sa jag när tempen ute blev jämnare men då kom regnet... Men skam den som ger sig, det är bara fortsätta att :Bugar varje dag 4 gånger. När jag går in i bilen ut ur bilen samt lika dant på vägen hem. Jag har beställt vackert väder på torsdag.

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Lynn skrev:
2184926 Instämmer.. riktigt fin väg mellan Vävra och Solberga :)

en annan e ju så envis att man sätter sig på hojjen 0500 o åker till jobbet o jobbar hela dagen me blöta strumpor! vädret borde fatta att jag kommer skita i det tills det ger upp =p

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Mr_SoaP skrev:
2185380 en annan e ju så envis att man sätter sig på hojjen 0500 o åker till jobbet o jobbar hela dagen me blöta strumpor! vädret borde fatta att jag kommer skita i det tills det ger upp =p

mm men det är ju jobbigt att gå med blöta strumpor :rofl

funderar seriöst på att ta hojen in till gbg imorgon då man ska på seminarium...men det är inget kul om det regnar :(

Proudfoot skrev:
2185122 Japp som ni ser så :Bugar jag var dag tar bilen mycket motvilligt till jobbet ännu. har försökt ett par gånger med knarren för en vecka sedan, men då min gamla Shoie var sprucken har jag bara den öppna hjälmen kvar och imma på visir utvändigt och på glasögönen gjorde det hela lite marigt på morgon kvisten ca 3.00 i dimman, JAA sa jag när tempen ute blev jämnare men då kom regnet... Men skam den som ger sig, det är bara fortsätta att :Bugar varje dag 4 gånger. När jag går in i bilen ut ur bilen samt lika dant på vägen hem. Jag har beställt vackert väder på torsdag.

Instämmer.. :Bugar gör jag varje dag jag med...

kanske dax att laga hjälmen, eller köpa en hel??? :rofl

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
Ingen som har lite plats i ett garage i centrala kungälv?
Skulle varit fint med lite plats för KTM:en nu under vad som bör vara den så vackra sköna årstiden :näsblod
Omkring Ivar Claessonsgatan hade varit nice, det är lite tråkigt att åka ut i skogen till syster och hämta ut leksaken så fort det skall köras, fast å andra sidan så är jag inte heller sugen på att lägga ut en förmögenhet för lite plats.
Om någon har lite plats över eller vet någon som har, så släng iväg ett PM eller maila så blir jag glad om priset är rätt :D

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Hoj
Suzuki GSX1100F
Laga hjälmen är omöjligt nu mer, då min dotter fick äran att sätta storsläggan mitt på huvet (utan att jag var i LOL), men ny skall införskaffas på lördag hade jag hoppas.

Nej tyvärr vet inte själv om nått ledigt garage i Kungälv. Bor själv bland buskar och gräs i Lycke, men har inte din fastighetsvärd ? något föråds utrymme han kan hyra ut för en vettig peng ?

Motorcykel til konferansen är häftigt. Jag höll i en föreläsning för en massa årsedan (käns det som) i Wiskydalen, kom dit på knarren uj uj vad dom stirrade ´dom trodde väl att det var Hell Angels som kom på besök, men att dom tappade hakan när skinstället åkte av och kostymen satt på inunder.. Mmm gillar att chocka folk..

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
gojje skrev:
2184075 GRATTIS MARCUS!!!! :Bugar Du e bäst!

jag får väl hoppas att jag kan hänga med någorlunda i ditt tempo när jag får kortet!! Weeee!! :tungan
När vi åkte hem sen när du åkt från bananpiren fick jag köra!! :tuttar
hihi...
Snabba på med kortet nu så vi kan dra ut o åka :yoparty
------------

Aaahhh... Home sweet home!
Kunde bara inte sitta hemma igår, så jag stack till Kenneths MC-service o köpte mig ett redigt regnställ.
32mil ner till farsan via halmstad och växjö & 40 mil hem via växjö, borås och alingsås.

Nu skall det bli gött att krypa till kojs :trött
Natti natti!

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
tarmac skrev:
2181313 YOU BET!!! :yoparty :fakta
Nån som behöver en övningsskylt? Jag vill då inte ha den :hihi

SÅÅÅ gött!!! Om det bara kan bli lite bättre väder, så jag kan åka och byta ut farsans gamla trotjänare mot min mumsmums.

I'm on the road again...

GÖTT!!

Berätta! Vad gjorde du för att komma igenom?

Grattis!!

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
Mr_SoaP skrev:
2184848 jo den har jag sett ett par ggr :p

Jo jag vet men inte om man inte har ngn hoj då gör den en galen =/ men nu e den så fin så hehe... annars den vägen som går till stenungsund från marstrandsvägen (vävra) e satans fin dom la om asfalten förra året liten o kurvig

Ja den är oxå bra! Vi hittade en "ny väg" förra året som gick nånstans från ljungkile upp till uddevalla förbi en sjö. Vet du vart jag menar? Den va skitfin.

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Ripper skrev:
2186053 GÖTT!!

Berätta! Vad gjorde du för att komma igenom?

Grattis!!
Körde i stort sätt likadant som förra gången, fast med lite mer fokus på spårval bara. tyckte det gick bättre förra gången. haha!

Skall kanske ut en liten sväng ikväll om det är gött väder :)

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Mary skrev:
2186117 Ja den är oxå bra! Vi hittade en "ny väg" förra året som gick nånstans från ljungkile upp till uddevalla förbi en sjö. Vet du vart jag menar? Den va skitfin.

hmmm... ringer ingen klocka direkt =/

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Är folk lediga idag eller är det fler än jag som jobbar?
Skulle sitta fint med en sväng ikväll, om det kunde spricka upp lite...

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Mary skrev:
2190854 Jag och Lynn pratade om en sväng ikväll!

Då kanske man får haka på om det går?
Vet inte riktig när jag kommer ifrån jobbet, men säg till när ni drar så får vi se vart jag är..

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Ripper skrev:
2190896 Då kanske man får haka på om det går?
Vet inte riktig när jag kommer ifrån jobbet, men säg till när ni drar så får vi se vart jag är..

Mary skulle träna lite innan sa hon... :) Och jag vet inte när jag kan komma ifrån jobbet jag heller.. har planer på att sluta tidigare...
Skriver en tid då Mary och jag snackat ihop oss :)

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Lynn skrev:
2190924 Mary skulle träna lite innan sa hon... :) Och jag vet inte när jag kan komma ifrån jobbet jag heller.. har planer på att sluta tidigare...
Skriver en tid då Mary och jag snackat ihop oss :)

Gött, jag håller som vanligt ställningarna här i tråden... *skratt*

..Underbart med ett jobb som man inte vet från dag till dag när det är dags att gå hem... Ibland kvittar det, man skulle ändå inte göra annat än att surfa, men ibland är det lite störigt att inte veta när man kommer loss...

Roadrunner69

Roadrunner69
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Super Blackbird
Jag vill oxå med då!!!....Vädret e som d e men en liten kurva och inte den "vanliga" vägen :gnissla så e jag på!!!... Linda, ta me 2 biljetter isf...... :4skrika

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Mary skrev:
2191695 Jag och Lynn ska till Bike en sväng nu.

Ja du vännen... det blev en bra tur till slut trots att det regnade lite på oss :)

Sorry Ripper och Roadrunner69 att vi inte informerade tidigare... blev lite hastigt och lustigt en sväng till Bike för att köpa prylar till Mary´s snygga hoj :yoparty

Vi ses imorgon :fyllisar

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Lynn skrev:
2192181 Ja du vännen... det blev en bra tur till slut trots att det regnade lite på oss :)

Sorry Ripper och Roadrunner69 att vi inte informerade tidigare... blev lite hastigt och lustigt en sväng till Bike för att köpa prylar till Mary´s snygga hoj :yoparty

Vi ses imorgon :fyllisar

Ehh... Nema problema, jag fick för en stund mycket att göra innan jag kunde gå hem, och sen blev det bråttom ut o köra så att jag kunde få mig nåra mil innan ett av mig bortglömt biobesök..

Vi tar det en annan dag! :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...