MC i Kungälv

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
Licious skrev:
2278311 Jaså fler som va sugna på bad.. Jag är lite bakis så jag tänkte det kunde va gött med ett dopp men jag hat inte hittat ngn ännu fast snart kommer ju folket hem från jobbet.

Jag är rejält sugen på att doppa mig lite, att gå ifrån -26grader ut i solen med skinstället var la sådär roligt...
Hör av dig isf som sagt, ingen har ännu slutat i mina kretsar och bada ensam bör man inte göra :va

Mcbrud

Guest
vi ska väl dra oss till vattnet runt 5 tiden... vet ej vart ännu men om någon vill hänga på så är det bara att höra av sig..

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
Mcbrud skrev:
2278339 vi ska väl dra oss till vattnet runt 5 tiden... vet ej vart ännu men om någon vill hänga på så är det bara att höra av sig..

Det känns som en evighet tills 5 i denna värmen :gnissla
Anyway, någon som tar en tur innan det så släng en signal: 0702134315
Abstinensen gör sig mycket påmind för tillfället och att sitta still går inte :näsblod

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Ripper skrev:
2278211 Man inser makten hos AC'n här på jobbet när man kliver ut och möts av en vägg av hetta... Men nu är jag insläppt på kontoret igen efter en timmas lösdrift...

precis... just nu sitter man och njuter av AC:n men när man ska ut och gränsla sin moppe (läs pegaut trekker) så kommer man svettas ihjäl... :död

Längtar hem till en bra bok och sol i trädgården

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Falken på ons

Tänkte åka ner till falkenberg på onsdag och köra kvällskörningen kl 17-20.
Nån mer som ska med eller?? Tar god tid på mig ner, tänkte försöka komma från stan (gbg asså) vid 15-tiden.

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Gottschalk skrev:
2278735 Tänkte åka ner till falkenberg på onsdag och köra kvällskörningen kl 17-20.
Nån mer som ska med eller?? Tar god tid på mig ner, tänkte försöka komma från stan (gbg asså) vid 15-tiden.
Bara du inte tar god tid på dig på banan... hehe Är nästa körning om 2 veckor så kanske man kan hänga på, får ju vänta en vecka på semestern ju.

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Duke Gollum skrev:
2278751 Bara du inte tar god tid på dig på banan... hehe Är nästa körning om 2 veckor så kanske man kan hänga på, får ju vänta en vecka på semestern ju.

Jag tänkte dra tidigare från jobbet, har också semester nästa vecka :banana

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Mcbrud skrev:
2278253 Jo själv har man nu legat ute i solen och solbadat lite... ska ut till havet senare när kompisen har slutat. mysigt värre...

Gött jag drog ner till saltholmen och tog ett top sen blev det några kalla på till salu i stan fan va gott det rä med öl :fyllisar

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Gottis skrev:
2279035 Gött jag drog ner till saltholmen och tog ett top sen blev det några kalla på till salu i stan fan va gott det rä med öl :fyllisar

Uppenbarligen blev det ett par öl... :hihi du har mer än ett stavfel :rofl

:pannkyss

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Gottschalk skrev:
2278762 Jag tänkte dra tidigare från jobbet, har också semester nästa vecka :banana
Kräk, har ingen möjlighet att göra det nu. Men jag drar på motardläger till helgen istället och matar hårt. Sen kommer jag och jobbar hos dig 3 veckor efter semestern och då kan vi ju samrejsa till jobbet. :yoparty

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Duke Gollum skrev:
2281483 Kräk, har ingen möjlighet att göra det nu. Men jag drar på motardläger till helgen istället och matar hårt. Sen kommer jag och jobbar hos dig 3 veckor efter semestern och då kan vi ju samrejsa till jobbet. :yoparty

Motardläger! Fyfan va skoj !!
Nu blev jag lite avis.... Ha det sketsköj :tummenupp

desmoquattro

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ducati 848 Speciale
Jag tycker att det har varit väldigt mycket badsnack och lite åkrapportering? Själv kan jag berätta att gårdagens tur höll på att sluta riktigt fel, *jävla-traktorer-med-hölass-som-kör-utan-belysning-sent-på-kvällen* *hytter med näven* Men annars var det en tur med bra tempo och flyt, vill passa på att tacka min kära vän Ripper för trevligt sällskap och bjuder här med in honom till att besöka mig på jobbet ikväll för ett eventuellt däckbyte? Själv ska jag pilla med min hoj och det hade kanske passat bra!?

Men kan ni inte dela med er av några schyssta stories så man får den härliga *jag-vill-hoppa-i-skinnstället-nu-med-en-gång* känslan...? :tuttar detta TROTS att det är svinvarmt och havet lockar (tydligen)

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
desmoquattro skrev:
2282894 ...vill passa på att tacka min kära vän Ripper för trevligt sällskap och bjuder här med in honom till att besöka mig på jobbet ikväll för ett eventuellt däckbyte?

..Men kan ni inte dela med er av några schyssta stories...

Det kanske kunde smaka med ett nytt däck (igen)... :(

På storytelleravdelningen kan jag väl bjuda på ett sladdrigt bakdäcksäventyr till...

...mitt nylagade bakdäck ville vara med i c:a nio mil, sedan tappade jag fart och cykeln började antaga jello-konsistens. Det tenderade att bli mer brottning än hojåka innan jag kom till en mack och kunde toppfylla sulan så att vi kunde gas-gas-gasa hem. Som ovanstående skribent redan meddelat så mötte vi i en passage ett stycke ferguson 135'a med tillhörande hölass. I total avsaknad av belysning och med kamofluage-utrustning (hölass) så var det inte helt långt borta att det blev en fet kollision. *MUTTRA*

SÅ, govänner o posörer vad händer i vårt hål till samhälle?
Åks det eller, poleras, poseras och bronsas det bara längs kusten?
*TORCH*

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Ripper skrev:
2283098 Det kanske kunde smaka med ett nytt däck (igen)... :(

På storytelleravdelningen kan jag väl bjuda på ett sladdrigt bakdäcksäventyr till...

...mitt nylagade bakdäck ville vara med i c:a nio mil, sedan tappade jag fart och cykeln började antaga jello-konsistens. Det tenderade att bli mer brottning än hojåka innan jag kom till en mack och kunde toppfylla sulan så att vi kunde gas-gas-gasa hem. Som ovanstående skribent redan meddelat så mötte vi i en passage ett stycke ferguson 135'a med tillhörande hölass. I total avsaknad av belysning och med kamofluage-utrustning (hölass) så var det inte helt långt borta att det blev en fet kollision. *MUTTRA*

SÅ, govänner o posörer vad händer i vårt hål till samhälle?
Åks det eller, poleras, poseras och bronsas det bara längs kusten?
*TORCH*

Klart det åks.... *ler*
Pärlan står ju utanför på gårdsplanen... längtar efter att sluta jobbet bara :banana

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Ripper skrev:
2283141 Jag kommer om vi luftar min framhejdare.

Moppen? *SKRATT* :yoparty

*skratt* Inte idag... den fick står kvar hemma i garaget... måste ju få vila lite ibland, det är ju bara en tvåtaktare :hihi

Idag är det APRILIAN!!! :banana

desmoquattro

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ducati 848 Speciale
Lynn skrev:
2283136 Klart det åks.... *ler*
Pärlan står ju utanför på gårdsplanen...

Står den UTE? :3freak Tänk va svettig hon(?) (eller det kanske är en han?) kommer att vara vid arbetsdagens slut? Jag tycker att du ska ge den lite ny fräch luft i däcken innan du drar iväg... :)

"Jag kommer om vi luftar min framhejdare."

Ja hota verkstadspersonalen bara.... :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar