MC i Kungälv

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
desmoquattro skrev:
2283149 Står den UTE? :3freak Tänk va svettig hon(?) (eller det kanske är en han?) kommer att vara vid arbetsdagens slut? Jag tycker att du ska ge den lite ny fräch luft i däcken innan du drar iväg... :)

klart den står ute... måste ju glänsa lite när den står parkerad bredvid jobbarpolarens BMW-touring. :hihi

mmm måste även tanka den innan det blir en lång tur... :) Tack för tipset.

Klart det är en HAN kan ju inte gränsla en hon :hihi

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
desmoquattro skrev:
2283149 ...Jag tycker att du ska ge den lite ny fräch luft i däcken innan du drar iväg... :)

"Jag kommer om vi luftar min framhejdare."

Ja hota verkstadspersonalen bara.... :)

Hot har ju funkat förr och så sällskapssjuk som du är så... :)

...Jag förvarar min hoj i en hermetiskt tillsluten garageliknande konstruktion, ändå verkar det som om att jag behöver byta luft varje gång jag skall ut o åka...

Snälla bullen, hjälp mig.
-vilsen kille på tjugoflera jordsnurr

desmoquattro

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ducati 848 Speciale
Ripper skrev:
2283165 Hot har ju funkat förr och så sällskapssjuk som du är så... :)

Min kära vän :) Skulle du kunna åka förbi en "snubbe" i Nol och hämta mina fina stripes som har kommit :) Har du möjlighet att lägga ut en hundring tills du kommer upp? (och här skäller jag på andra för att dom snacka bad...) :död

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
desmoquattro skrev:
2283186 ...Min kära vän :) Stripes...

...(och här skäller jag på andra för att dom snacka bad...)

Ja det skulle väl kunna gå för sig! Mejla över en adress o ett nummer så skall vi nog få till en hunka...

Nog med Bad language nu... På tal om det... Bada någon? *DUCKAR*

desmoquattro

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ducati 848 Speciale
Ripper skrev:
2283193 Ja det skulle väl kunna gå för sig! Mejla över en adress o ett nummer så skall vi nog få till en hunka...QUOTE]

Kommer på mail, du, skulle du kunna fixa med dig motstånden som H fixat?

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
desmoquattro skrev:
2283347 Jag vet MÅNGA tjejer som har kvinnliga motorcyklar... och dessutom många killar som har manliga åkdon, fråga te.x ripper... :hihi

:rofl

En twin är inte kvinnlig iaf... jag anser att det är en "manlig" hoj... :hihi

Hmm... ripper... hur kommer det sig att du gränlsar en "man"? :rofl

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Lynn skrev:
2283441 :rofl

En twin är inte kvinnlig iaf... jag anser att det är en "manlig" hoj... :hihi

Hmm... ripper... hur kommer det sig att du gränlsar en "man"? :rofl

Förmodligen för att jag är man nog att klara av det och att jag är såpass trygg i min sexualitet att jag kan hålla isär nytta och nöje :arsele :hihi

Sant, mudderverk är inte så kvinnliga...

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Ripper skrev:
2283454 Förmodligen för att jag är man nog att klara av det och att jag är såpass trygg i min sexualitet att jag kan hålla isär nytta och nöje :arsele :hihi

Sant, mudderverk är inte så kvinnliga...

:rofl :rofl :rofl :Bugar

Så du gränlsar bara "manlighet" för nöjes skull???? :3freak :rofl

Muddverk??? :gnissla

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
Lynn skrev:
2283465 :rofl :rofl :rofl :Bugar

Så du gränlsar bara "manlighet" för nöjes skull???? :3freak :rofl

Muddverk??? :gnissla

Uppåt 14000 v/min känns det ungerfär lika manligt som en bunte kastratsångare på falsettkonvent.
Men så mycket har väl era maskiner kommit upp i tilsammans? *SKRATT*

*FÖTOFF-PLAPLOFF-FÖTOPHOO* Fonetiskt är det svårt att skilja en Twin från ett mudderverk. Speciellt om man har torrkoppling då man får rudolf-look-alike-ljudet av skramlande skrot på köpet...

desmoquattro

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ducati 848 Speciale
Ripper skrev:
2283491 Uppåt 14000 v/min känns det ungerfär lika manligt som en bunte kastratsångare på falsettkonvent.
Men så mycket har väl era maskiner kommit upp i tilsammans? *SKRATT*

*FÖTOFF-PLAPLOFF-FÖTOPHOO* Fonetiskt är det svårt att skilja en Twin från ett mudderverk. Speciellt om man har torrkoppling då man får rudolf-look-alike-ljudet av skramlande skrot på köpet...

Du är bara avundsjuk för att jag kan titta på min tryckplatta när cykeln är igång... :) Och sen är det väl nån i gänget som får se till att skrämma kärringar och rådjur... :)
Och Lynn, visst kan en twin vara kvinnlig. Har du sett en Ducati 999 ovanifrån? (eller bakifrån för den sakens skull) :) Min Ducce har ett temprament som en vacker kvinna...

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
desmoquattro skrev:
2283522 Och sen är det väl nån i gänget som får se till att skrämma kärringar och rådjur... :)

Vad hjälper det om man har ylat iväg framför dig? :tungan

desmoquattro skrev:
2283522Min Ducce har ett temprament som en vacker kvinna...

Är det det man kallar Lynnig? *RETAS*

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
desmoquattro skrev:
2283522 Du är bara avundsjuk för att jag kan titta på min tryckplatta när cykeln är igång... :) Och sen är det väl nån i gänget som får se till att skrämma kärringar och rådjur... :)
Och Lynn, visst kan en twin vara kvinnlig. Har du sett en Ducati 999 ovanifrån? (eller bakifrån för den sakens skull) :) Min Ducce har ett temprament som en vacker kvinna...

:hihi ... förvisso kan en hoj ha former och temerament som en kvinna :tuttar men min är iaf en man... lite kantigare utseende som en snygg, vältränad man :drool

Brutusmaximus

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2006
Hoj
Preppad V-max
Lynn skrev:
2283603 :hihi ... förvisso kan en hoj ha former och temerament som en kvinna :tuttar men min är iaf en man... lite kantigare utseende som en snygg, vältränad man :drool
Hehe, bara att ansé sig besegrad..*L* :lol
*1200cc V4 145 hp 200 nm...* :tungan Love my lady...

marcus133

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
såld XT660X SM och blade 929-01. CBR 1000RR Repsol nu....också såld. En gammal R1-01 till 2008
Ja här finnes en 1000RR Repsol. Jobbar i Kungälv och bor i Ale

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...