MC i Kungälv

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
tarmac skrev:
2558831 Hmm... Vem är det som skall spela?
Vågar du inte gå dit själv, så kan jag skicka med några juggemaffiatorpeder som kan hålla dig i handen :tummenupp

Kristoffer Ragnstam heter han, jag vet inte riktigt viken typ av musik han spelar men vi har vuxit upp på samma gata och det kunde vara lite kul att gå å kolla.

Ang. torpeder så har jag så att jag klarar mig, men tack för erbjudandet... :)

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Helvetes Jävla.....!

Lämnade in min bil på bilab förra veckan.
Hade tid idag, men om dom fick tid över skulle dom kika på den innan.
Fick ett mobilsvar idag om att jag skulle höra av mig till dom. Gött tänkte jag. Redan klar!
Bad farsan ringa upp dom eftersom jag var iväg på kurs i trollhättan och inte hade nåt batteri kvar på mobilen.
Var bilen klar? ICKE!!! Hade haft inbrott!
Åkte o kollade bilen nu. Då står bilen kvar på framsidan istället för inne på deras inhägnade gård på baksidan.

Inte nog med det. Dom har ju uppenbarigen varit ute o kollat till bilen idag (idag, som dom skulle fixat med bilen). ÄNDÅ står bilen kvar på framsidan. OLÅST dessutom!!!

Ingen åverkan på något lås. Inga krossade rutor :va

Fronten stulen & rattlås, kåpor och sån skit åt helvete.
Även lite bändmärken i stereon. Den sitter som berget, för den har jag installerat.

Skall bli JÄÄÄVLIGT intressant att se vad dom har att säga imorgon!
:gnissla :kulspruta :död :3freak :eek: :jisses :kulspruta :6surkart :pangihuve :fatta! :sissy

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
:skrattaåt ...som sagt. Fortsättning följer :dummer

För att inte bli alldeles för off topic, så kan jag ju tillägga att jag igår blev hojlös :gnissla
...nej den är inte stulen! Sålde min själ :cdevil och bytte den mot ett fyrhjuligt fordon med ratt.
Även den :tomten -röd

PS... oj så mycket smiley det blev :va

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
tarmac skrev:
2578512 :skrattaåt ...som sagt. Fortsättning följer :dummer

För att inte bli alldeles för off topic, så kan jag ju tillägga att jag igår blev hojlös :gnissla
...nej den är inte stulen! Sålde min själ :cdevil och bytte den mot ett fyrhjuligt fordon med ratt.
Även den :tomten -röd

PS... oj så mycket smiley det blev :va

Nämen... hur kommer detta sig????
Kan man byta bort två hjul mot fyra :va

Vad blev det för röd 4-hjuling???? :)

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
Lynn skrev:
2578521 Nämen... hur kommer detta sig????
Kan man byta bort två hjul mot fyra :va

Vad blev det för röd 4-hjuling???? :)

Trött på krånglande gamla bilar.
Inte så sugen på att köra sporthoj på vintern ändå :)
Gick i bytestankar innan också. Kanske nåt utan kåpa, så det inte går så JÄ"#&¤%&"!!! fort.
Sen skall ju tjejen kunna sitta någorlunda bekvämt också (innan hon inser hur gött det är att köra själv).

Men nu blev det iaf en Corolla 1,3 -99. Snålt och driftsäkert är det som gäller nu :tummenupp

Tar lite bättre bilder nån annan dag, Måste bara hitta det andra minneskortet till kameran, då mitt stora sitter på planet till staterna nu :va

Bifogat

• 3333568662.jpg
    3333568662.jpg
    47.5 KB · Visningar: 67

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
tarmac skrev:
2578535 Trött på krånglande gamla bilar.
Inte så sugen på att köra sporthoj på vintern ändå :)
Gick i bytestankar innan också. Kanske nåt utan kåpa, så det inte går så JÄ"#&¤%&"!!! fort.
Sen skall ju tjejen kunna sitta någorlunda bekvämt också (innan hon inser hur gött det är att köra själv).

Men nu blev det iaf en Corolla 1,3 -99. Snålt och driftsäkert är det som gäller nu :tummenupp

Tar lite bättre bilder nån annan dag, Måste bara hitta det andra minneskortet till kameran, då mitt stora sitter på planet till staterna nu :va

Aj f-n sitter ditt minneskort också på planet på väg till staterna??? :va
Hela min kamera sitter på planet :)

hmm... vet inte om kåplösa hojar går långsammare än hojjar med kåpa... kan ju inte påstå att man kör långsammare bara för att man inte har kåpa.. :rolleyes:

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
Lynn skrev:
2578571 Aj f-n sitter ditt minneskort också på planet på väg till staterna??? :va
Hela min kamera sitter på planet :)

hmm... vet inte om kåplösa hojar går långsammare än hojjar med kåpa... kan ju inte påstå att man kör långsammare bara för att man inte har kåpa.. :rolleyes:
Hehe! Vart skall din kamera åka då? :)

På en hoj där man sitter mer upprätt, så blir det iaf inte lika obekvämt att åka långsamt.

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
tarmac skrev:
2578750 Hehe! Vart skall din kamera åka då? :)

På en hoj där man sitter mer upprätt, så blir det iaf inte lika obekvämt att åka långsamt.

Min kamera är på väg över till NYC för att där mönstra på ett fartyg för arbete i ett par dagar :)

Vart ska ditt minneskort?

Håller med om att det är enklare/bekvämare att köra långsamt på en hoj där man sitter mer rakt upp *ler* och har man en liten kåpa så kan man köra snabbt ändå :yoparty :tummenupp

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
Lynn skrev:
2578933 Min kamera är på väg över till NYC för att där mönstra på ett fartyg för arbete i ett par dagar :)

Vart ska ditt minneskort?

Håller med om att det är enklare/bekvämare att köra långsamt på en hoj där man sitter mer rakt upp *ler* och har man en liten kåpa så kan man köra snabbt ändå :yoparty :tummenupp
mitt skall med flickvännen till nevvjorck city, o sen runt i florida, o sen LA mm.

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Hoj
CRF250R
tarmac skrev:
2578512 Sålde min själ :cdevil

hur går det med karateklubben 442-Ninjas nu då? Det är väl bara stackars Lucious kvar då? Och även han har ju gjort idoga försök att bli av med hojen...

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
Ripper skrev:
2579084 hur går det med karateklubben 442-Ninjas nu då? Det är väl bara stackars Lucious kvar då? Och även han har ju gjort idoga försök att bli av med hojen...
Vi blir draftade av Mr. Miyagi, så det är inga problem.
Angående Licious. Ryktet säger att han sågs sist när han försökte övertyga bärby att köpa in ett ninjaformat blåbär för 224,90kr/kg :va

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
tarmac skrev:
2578976 mitt skall med flickvännen till nevvjorck city, o sen runt i florida, o sen LA mm.

Och du får inte följa med din stackare :pannkyss

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
Limstift skrev:
2581305 Japp jag tog mig en liten sväng upp igenom svartedalen o upp till spekeröd o ner igen. Börjar bli kallt nu, var ca. +5 grader.
då såg jag nog dig när du svängde in på kastalagatan?
stod med nya bilen precis vid infarten o pratade med ett par polare.
...om det nu var du då :)

Lynn skrev:
2581178 Och du får inte följa med din stackare :pannkyss
:gråta

Last edited:

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
tarmac skrev:
2581797 då såg jag nog dig när du svängde in på kastalagatan?
stod med nya bilen precis vid infarten o pratade med ett par polare.
...om det nu var du då :)

Jupp det stämmer nog, nån röd liten bil va?

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Körde hoj igår....
Inte ett dugg kul.. men det var inte så kallt:)

tarmac skrev:

:pannkyss

Men förvisso... någon måste ju jobba och få in lite pengar :rolleyes:

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...