Limstift
Flooork!
Lynn skrev:2627037Då satsar vi på tisdag nu då
kl: 18,30 på Nyfiken![]()
Ska försöka komma...
Lynn skrev:2627037Då satsar vi på tisdag nu då
kl: 18,30 på Nyfiken![]()
tarmac skrev:2662643Jaha... Då var man ett kvarts sekel gammal!
Party party!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roadrunner69 skrev:2665196Ps. aker nu en halvautomat 125 i!!va aker ni nu!! hehe Ds. Johnny
![]()
Lynn skrev:2665310Jaha... så var man ute på krogen i helgen och vilka träffar man på?! *skratt*
Kul att träffa er Licious och Dave.. Var ni bakis igår???
Cathy... jag kan inte prata idag... ska sluta gå och kolla på konserter. Jobbarpolarna uppskattar det iof... *asg*
Lynn skrev:2665310Jaha... så var man ute på krogen i helgen och vilka träffar man på?! *skratt*
Cathy... jag kan inte prata idag... ska sluta gå och kolla på konserter. Jobbarpolarna uppskattar det iof... *asg*
Jag skulle på kalas kl. 1200 så det var bara o kliva upp, fast direkt pigg var man ju inte. Men det blev bättre med lite mat i magen o massor av dryck.Lynn skrev:2665310Jaha... så var man ute på krogen i helgen och vilka träffar man på?! *skratt*
Cathy skrev:2665453Måste vara nåt förkylningsvirus eller nåt på gång - springer runt så många sjuka människor på krogen!![]()
Kul att springa på ett par sporthojare!
Och Lynn, drick varmt med honung så du snart får tillbaka rösten. Vi vill ju inte att dina arbetskamrater ska glömma bort att du finns!![]()
Licious skrev:2666036Inte så farligt sov under den värsta tiden vakna vid 15:30 eller nåt sånt. Köpte pizza och kollade på hockey.. fan det blir inte bättre än så. lite svårt att sova inatt bara så jag fick lura bort en kvart när jag kom hem från jobbet idag. Ha det gött gott folk.
Dave skrev:2667569Jag skulle på kalas kl. 1200 så det var bara o kliva upp, fast direkt pigg var man ju inte. Men det blev bättre med lite mat i magen o massor av dryck.
Sköt om er över jul allihopa![]()
Massor av dryck? Du drack väl tillräckligt på kvällen innan?Dave skrev:2667569Jag skulle på kalas kl. 1200 så det var bara o kliva upp, fast direkt pigg var man ju inte. Men det blev bättre med lite mat i magen o massor av dryck.
Sköt om er över jul allihopa![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |