Du ska då alltid synas![]()
Gottschalk siktad i rondellen...
Även Olzon siktad på Ytterbyvägen...
Haha! såg först ripper framför mig springandes upp och ner för ytterbyvägen med en kjellkåpa och ett styre framför sig och låtsasbrummandes för allt vad lungorna hållerinte så många andra som går runt med en mc-kåpa och vinkar i Kungälv![]()
Haha! såg först ripper framför mig springandes upp och ner för ytterbyvägen med en kjellkåpa och ett styre framför sig och låtsasbrummandes för allt vad lungorna håller![]()
Woohoo! Tusen inlägg!
Du vinner en öl!
Haha! såg först ripper framför mig springandes upp och ner för ytterbyvägen med en kjellkåpa och ett styre framför sig och låtsasbrummandes för allt vad lungorna håller![]()
Med den här kanske det inte skulle se så dumt ut trots allt...
...iaf resultatet av fuskande med airbrushen på den beryktade kåpan till minimoton...
Tjenare!
OM jag är!!!
Förstår att det var lite kyligt. särskilt på motorvägen. Hehe!
Men snaaart är ju våren här... inte ens 2veckor kvar till mc-mässan dessutom![]()
Vadå mc-mässa?? Den var la i Sthlm i år!?
Gottschalk siktad i rondellen...
Även Olzon siktad på Ytterbyvägen...
Det blev sista turen med den hojen. Nu vart den såld. Men jäklar vilket fint väder det var!!!
Ohh så han är hojlös nu?
Ska det bli något framåt vårkanten?
Det beror på hojsug, pengaöverflödet och hur mycket dötid jag kommer ha utan hoj. Så det är lite oklart![]()
![]()
Det skall jag förklara för dig Steve lille:
Hojsug, är ett konstant sug som man inte kan förklara bort genom att sälja hojen, det är ett kroniskt betende som slår hårdare under vissa årstider.
Pengaöverflöde, sällan förekommande men vissa åtnjuter detta tillstånd, för den generella massan som åker hoj överträffar ovannämnda tillstånd oftast pengaflödet eller åtminstone stämmer det rejält i bäcken.
Dötid är den tiden som det tar att skaffa åkmöjligheter, man räknar således jobb som en tuff men nödvändig åtgärd för att få lite flöde på pengarna så att man med en hoj kan dämma upp dem.
Som jag ser det så är det inte alls oklart![]()
Hojsug, är ett konstant sug som man inte kan förklara bort genom att sälja hojen, det är ett kroniskt betende som slår hårdare under vissa årstider.
Pengaöverflöde, sällan förekommande men vissa åtnjuter detta tillstånd, för den generella massan som åker hoj överträffar ovannämnda tillstånd oftast pengaflödet eller åtminstone stämmer det rejält i bäcken.
Dötid är den tiden som det tar att skaffa åkmöjligheter, man räknar således jobb som en tuff men nödvändig åtgärd för att få lite flöde på pengarna så att man med en hoj kan dämma upp dem.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |