Som jag ser det så är det inte alls oklart![]()
Nej, det är väl inte det kanske. Jag har ju redan varit och kikat lite
Det är väl det som E=mc2 betyder?![]()
Vad ska du satsa på inför våren då? Du som också står utan...
Last edited:
Som jag ser det så är det inte alls oklart![]()
Det är väl det som E=mc2 betyder?![]()
Nej, det är väl inte det kanske. Jag har ju redan varit och kikat lite
Vad ska du satsa på inför våren då? Du som också står utan...
Vad har du tänkt dig då?
Hm... Billig försäkring är ett mål men ändå vill jag ju köpa nåt jag vill ha och inte låta försäkringen styra för mycket. Just nu lutar det åt Monster 800 / S2R. Iaf nåt naket med rakt styre stuket.
Eller så köper jag ny bil och tar en paus från MC denna säsongen. Fast hur kul låter det???
Varför inte en aprilia tuono?
Det är en naken och rolig hoj![]()
Men vad försäkringen hamnar på vet jag inte och det är inte så många begagnade till salu...
Men är helt inne på din tankegång... att ha en naken hoj med rakt stryre... klart mycket bekvämare att åka på då man bara är ute och åker på helger osv![]()
Hm... Billig försäkring är ett mål men ändå vill jag ju köpa nåt jag vill ha och inte låta försäkringen styra för mycket. Just nu lutar det åt Monster 800 / S2R. Iaf nåt naket med rakt styre stuket.
Eller så köper jag ny bil och tar en paus från MC denna säsongen. Fast hur kul låter det???
Ja hur kul är det???
Är mest sugen på nakenstuk också, men det beror på om det blir mycket åkande till oslo.
Får se helt enkelt![]()
Ja hur kul är det???
Är mest sugen på nakenstuk också, men det beror på om det blir mycket åkande till oslo.
Får se helt enkelt![]()
Föresten, är det någon som sett om det börjat snöa ute![]()
![]()
![]()
Aprilia Tuono hade jag mycket väl kunnat tänka mig, men försäkringen på Aprilia brukar ju inte vara särskilt plånboksvänlig, alls.
Jag har ju redan prövat på det där med att kompromissa sport/touring hoj och det går bort denna gången. Extrem sporthoj går också bort för mig så jag prövar nog nåt naket denna gången istället. En hoj enbart för at ha roligt på, det borde väl funka?Ska man åka långt är det väl bara bita ihop. Trots allt sä år det ju oftast man kör turer över dagen på små krokiga vägar. Det är ju där nöjet finns.
Börjat snöa?Det har ju snöat i två dagar i sträck. Helvete nästan 20cm här.
![]()
![]()
Tycker inte att aprilia är så dyr i försäkring om man jämför med likvärdiga hojar. Betalade lite högre premie på min förra året just för att den var helt ny men den skulle gå ner iår om jag inte klotade... vilket jag inte gjort![]()
Varför inte testa på en supermotard då?
är grymt skojsigt på mindre vägar... kanske inte åker långt lika bekvämt som på en streetfighter men man har minst lika kul...![]()
Vi har ju tre hojar hemma nu och den vi kommer att slåss om är just KTM:n![]()
Är det snabba pengar som lockar i Oslo? Eller nåt annat?
Blir det fram o tillbaka Oslo-Gbg nåra gånger och du har tråkigt då är det bara o höra av sig för den streckan kan man utantill nu![]()
För mig blir Aprilia dyra i försäkring då de har hyfsat mycket effekt och jag är ju inte så gammal
Motard är säkert roligare än det mesta men det blir nog lite för dålig komfort och så vill jag ju ha nåt som ser nåt ut också![]()
Ser nåt ut???
man kan få en motard att se grymt cool ut... spana in Rasorblades "gamla" KTM![]()
Drömde inatt att jag körde motard och hade skitskoj. Jag var dessutom kung på bakhjulet, men...det var ju bara en dröm...
Det borde väl du kunna lära dig? (fast om jag skall vara helt ärlig så skulle jag inte ta dig för en motard-typ av hojåkare)![]()
Nä, nån motard blir det nog inte i första taget.
Är du klar med hojen snart föresten? När snön är borta är det ju nästan dags att börja köra![]()
...ehh... Hojen är nästan klar... fattas bara ett halft avgassystem som skall slöjdas ihop vilken helg som helst... Jag skall komma i lite bättre form först så att jag kan få upp hojen på släpet...
Spännande! När blir det avtäckning?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |