tarmac
Med lem
nån som har sett min ktm? den blev stulen i bohus inatt.orange 640 06:a med wings dämpare o lite silver tejp på ena sidan efter en liten vurpa
skall också spana
![Kulspruta :kulspruta :kulspruta](/img/smilies/firing.gif)
![Machine Gun :machinegu :machinegu](/img/smilies/machinegun.gif)
nån som har sett min ktm? den blev stulen i bohus inatt.orange 640 06:a med wings dämpare o lite silver tejp på ena sidan efter en liten vurpa
skall också spana
![]()
![]()
Fick ett lätt hysteriskt samtal av en jublande Lynn idag. Hon hade varit på Gotland ring i förmiddags och kört 3 pass, behöver jag tillägga att hon tyckte det var skitskoj.
Soligt och fint hade dom tydligen också, inte alls avundsjuktur jag åker till Italien efter midsommar iaf
![]()
Kunde ge mig f-n på att du skulle skvallra![]()
![]()
Nästa år bär det tillbaka till Lelleträffen med en buss och så blir det tre dagar på banan![]()
![]()
Fan va gött med ljumna kvällar!!!
Blir lite jobbigt med mörkt visir bara![]()
Jo jag letade fram mitt klara för ett tag sedan fick åka med öppet visir en natt i regn fan vad det svider i ögonen =/
jag köpte en hjälm på Ace på backaplan som har klart visir men om man drar i en liten spak så kommer det ner ett par solbriller.hur bra som helst![]()
jag köpte en hjälm på Ace på backaplan som har klart visir men om man drar i en liten spak så kommer det ner ett par solbriller.hur bra som helst![]()
Om Fazerfun hade en orange Tshirt på sig ikväll så kan han inte missat att jag o Desmoquattro kom "smygandes"....
...Annars så är det någon annan som undrar varför jag brappade på gasen och vinkade...![]()
Om fazerfun hade varit ute vid sin spetta som stod framför huset idag när jag körde förbi med jobbilen så hade jag tutat
Nu vet jag vart det finns kaffe iaf...
Fast jag dricker ju inte kaffe![]()
Det hade Fazerfun...och ja, jag såg finhojarna
![]()
brappa mer nästa gång så det sjunger ordentligt
![]()
Som ni märker så finns det just nu en del tid att slå ihjäl, när det regnar så får man pyssla på sin kammare... Projekt "Pimp My Svetshjälm" fortskrider, bara lite detalputs så är det klart för montering.
![]()
Av någon outgrundlig anledning så kan man lita på att det regnar eller är blött på vägen när man kör igenom Västerlanda/Torskog, ett par gånger förra säsongen och tre-fyra gånger i år har det varit lokalt blött när jag kört där... *wierdo*
Så istället för motorbroms så brappade jag lite![]()
Ja men det är ju för att vi som bor där spolar vägen regelbundet för att få ned farten och bullret...![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |