MC jeans, jag har testat de godkända MC jeansen

Status
Ej öppen för fler svar.

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer
Haha, hur marknadsför man håårni-jeans? Hyr in ett fetto och klä människan i ett par clownbrallor - för korta dessutom - sen toppa med ett par riktiga jävla pajasdojjor också! :D Köp såna vetja! :D
 

Bifogat

  • jeans.JPG
    jeans.JPG
    8.4 KB · Visningar: 215

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Ort
Kungälv
Hoj
VTR1000F Firestorm
Ehh, va fan jag är ju helt galen i sex. Gillar att gänga om man säger så. Är det fel? Fan jag skulle köpa H&M's märke "fitslick" bara för namnet. (Ja H&M har ett sånt märke) :tuttar

Sen skrev någon nåt om att tvätta dem. Öhh - tvätta???

Jag håller med JOJJEMAN, Mo'cycle jeans är helt klart det snyggaste alternativet....man kan ju inte bära på ett märke som heter "Hornee", blir ju klassad som en sexgalning....ett pinsamt namn
 

R6_wruuum

Varför låter det konstigt på 3:ans växel
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Norrköping
Hoj
R6
Haha, hur marknadsför man håårni-jeans? Hyr in ett fetto och klä människan i ett par clownbrallor - för korta dessutom - sen toppa med ett par riktiga jävla pajasdojjor också! :D Köp såna vetja! :D

Hahahaha vilket skämt....lite snyggare kläder ska man väl kunna göra
 

Ubbejävel

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2006
Ort
Motala
Hoj
Predom Dezamet
Nä tacka vet jag att hänga magen över ett par tajta badbrallor och en gammal bananklase(nån som kommer ihåg dem?) på skallen, mer skydd ska inte en karl behöva :)

Kolla in Conan, han går ju nästan naken även på vintern! Det är manligt.. :)
 

R6_wruuum

Varför låter det konstigt på 3:ans växel
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Norrköping
Hoj
R6
Har inte sett den så här kommer kärringfrågan: Hur är det med tvätt/slitage och sådant? :)

hehe jag tror tanken är att man ska göra sina egna slitningar (typ ramla av hojjen och få lite äkta slitage)...hehe skämt åt sido, jag har den modellen som är helt otvättad, vet inte om det finns andra modeller...

de har börjat sälja över nätet faktiskt www.MocycleJeans.com DE ÄR BILLIGARE ATT KÖPA ÖVER NÄTET...jag betalade 3200kr på HD i sthlm, men köper man dem på deras hemsida betalar man bara 2499kr...det är lätt att vara eftersmart
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
2831650 hehe jag tror tanken är att man ska göra sina egna slitningar (typ ramla av hojjen och få lite äkta slitage)...hehe skämt åt sido, jag har den modellen som är helt otvättad, vet inte om det finns andra modeller...

de har börjat sälja över nätet faktiskt www.MocycleJeans.com DE ÄR BILLIGARE ATT KÖPA ÖVER NÄTET...jag betalade 3200kr på HD i sthlm, men köper man dem på deras hemsida betalar man bara 2499kr...det är lätt att vara eftersmart
It's done done done... ingen mer smygreklam. Men lämnar tråden kvar för sakens skull.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top