Jag postar länk till en tråd på Flashback där en kille beskriver sina problem med en "Handlare" i Lidköping. Sprid gärna vidare, sådana här grisar måste man sänka!
https://www.flashback.org/t2187404
https://www.flashback.org/t2187404
Fasen, går det att få tag på dom bilderna? Har googlat röven av mig utan att lyckas. Bara en massa gammal skit:/
Jag sätter aldrig min fot hos dom igen
Ny ägare samma medarbetare(med reservation för liten ändring), skulle säga samma företag. Även om det är ett"annat" på pappret.Blir väl svårt om de konkat?
Vad är det du säger?Den här historien känner jag igen och den är såpass gammal att preskriptionstiden snart nås. Inte så att jag inte kände med författaren och så när jag läste det, men det blir ett ältande som aldrig tar slut och så tröttnar man på det.
Det gällde till slut ett avgassystem och ett luftfilter !!!!! Själv har jag fått ta bra mycket större smällar i livet än så, ibland är det sundaste man kan göra att bara gå vidare i livet och inte titta tillbaka så mycket.
Jag ville köpa en hoj av biketrade och fick då veta att det var förskottsbetalning som gällde.
Man kan säga att jag stort sett skrattade honom i ansiktet och förklarade att så gör inget seriöst företag idag 2013 och att ingen normal människa betalar på det viset längre.
Denna tråd är ett bra exempel på varför man aldrig ska betala i förskott och knappt Handpeng heller, Möjligen 10% efter noga granskning hos företaget.
Köpte sen min nya hoj på annat mer seriöst företag som hade den tjänsten att betala när hojen levereras..
Han ska vara glad att han fick sin Harley och se glad ut...
Jag är 100 % på TS sida i detta fall och jag avskyr säljare som inte håller det dom lovar!
Fasen, går det att få tag på dom bilderna? Har googlat röven av mig utan att lyckas. Bara en massa gammal skit:/
Jag ville köpa en hoj av biketrade och fick då veta att det var förskottsbetalning som gällde.
Man kan säga att jag stort sett skrattade honom i ansiktet och förklarade att så gör inget seriöst företag idag 2013 och att ingen normal människa betalar på det viset längre.
Denna tråd är ett bra exempel på varför man aldrig ska betala i förskott och knappt Handpeng heller, Möjligen 10% efter noga granskning hos företaget.
Köpte sen min nya hoj på annat mer seriöst företag som hade den tjänsten att betala när hojen levereras..
Han ska vara glad att han fick sin Harley och se glad ut...
Fast i det här fallet handlar det väl ändå inte om att företaget just gått i konkurs.Konkurs kan drabba ärliga och hårt arbetande människor som driver företag.
En del här verkar tro att konkurs är någon slags "easy way out". Det är det sällan.
Sluta med gnället, se till att förstå hur det funkar istället.
/Stefan
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |