3 dagar innan reg.besiktning...
ja då hinner du nog inte få papprena.. brukar ta ett par dagar.. du ragga upp nån att åka med istället...
3 dagar innan reg.besiktning...
ja då hinner du nog inte få papprena.. brukar ta ett par dagar.. du ragga upp nån att åka med istället...
Tar jag hojen kan du åka med mig, Rotax isf.
har du kvar malles gamla hoj eller skaffat en ny?? ombyggnad??
men du kan väl sprida ryktet lite ändå !! tjo på dig ...
har omtenta samma tid också.. dessutom känner jag inte till nåt mc-folk i kalmar...
Vart ligger select i kalmar som ni tänkt träffas vid?
Vid andra avfarten från E22:an när ni kommer söderifrån efter karlsrorondellen.Sen är det på vänster sida.
Är ni några på väg från Blekinge?
Kör ni av där så hamnar ni på Preem...det är nästa avfart som gäller, den precis vid hotell scandic.
hotell scandic ligger vid andra infarten.tar ni nästa så hamnar ni på öland.
preem ligger strax bortanför shell select.men samma avfart från E22.shell ligger på vänster sida efter man kört av på avfarten.vänster i rondellen vid mc donalds.
Vart ligger select i kalmar som ni tänkt träffas vid?
nu e det inte många dagar kvar!!
tänkte lägga in ett förslag om att efter kortegen så kör vi en sväng till borgholm eller nått givetvis inte raka vägen!
så blir det lite rolig körning när vi ändå är samlade.. kortegen kanske slut vid 2 halv 3 .... blir ju lagom dra en sväng då!!
Ok, men är det meningen att vi skall åka med kråmpråmståget till nybro och tillbaka?? Eller hur hade du tänkt?
Ok, jo jag dyker upp så får vi se vad som händer. Fast f-n vet om det är värt det att ligga och åka med dem till nybro. Räcker att nån drar en enda liten smygwheelie så är vi så in i helskotta impopulära. Skall det åkas med kråmpråmsmaffian så får vi nog åka med snällt och fint, samt svänga vid deras käcka flaggvakter som de brukar ha i korsningarnavet inte vi prata om att åka små vägarna.. men kanske vore kul åka samlat till kalmar sen åtminståne. mig kvitta de ,men de är ju bara kortege en gång om året kan man ju tänka på samtidigt..
få väl se vad dom andra säger om det med..
Ingen fara, i den "officiella" kortegen lär det inte gå snabbare än 30 km/h...Max...Möjligt att det kommer med 2 st 25kW:are från K-krona också
En R6 och en Ninja...Får väl se om vi hänger med någorlunda
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |