mc kortegen kalmar 5/5!!

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
ja då hinner du nog inte få papprena.. brukar ta ett par dagar.. du ragga upp nån att åka med istället...

har omtenta samma tid också..:rolleyes: dessutom känner jag inte till nåt mc-folk i kalmar...
 

Malin W

Kasta körken!!
Gick med
9 Feb 2007
Ort
Kalmar
Hoj
R1 -00 Under ombyggnad
Tar jag hojen kan du åka med mig, Rotax isf.

Du e ju bara för söt.. Vet inte om jag vågar åka me dig bara..

har du kvar malles gamla hoj eller skaffat en ny?? ombyggnad??
men du kan väl sprida ryktet lite ändå !! :) tjo på dig ...

Nä Malles ha fått en ny pappa.. Jag ha införskaffat en R1:a från tyskland.. rejält naken för tillfället.. Ha ett helt kåpset att slipa.. Inte så lätt när man ha gips på höger hand å e högerhänt.. Någon snäll själ som vill hjälpa en stackars handikappad??? Måste ju bli färdig till Lelle.. 6 veckor kvar..HJÄLP
 
Last edited:

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
vad snackar vi för betalning:D , den lilla fritid ja har blir inte billig:tungan
du få hitta nån som du kan ge lite:tuttar till... ska bli kul gotland MEN först kortegen!!!!!!!!
 

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Halmstad/Osby
Hoj
CRF 450 X / R1
Du e ju bara för söt.. Vet inte om jag vågar åka me dig bara..


Och varför skulle du inte våga åka med mig?
 
Gick med
11 Jan 2007
Ort
Kalmar
Hoj
Suzuki SV1000 S
Vid andra avfarten från E22:an när ni kommer söderifrån efter karlsrorondellen.Sen är det på vänster sida.

Är ni några på väg från Blekinge? :yoparty

Kör ni av där så hamnar ni på Preem...det är nästa avfart som gäller, den precis vid hotell scandic. :mattias
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
Kör ni av där så hamnar ni på Preem...det är nästa avfart som gäller, den precis vid hotell scandic. :mattias


hotell scandic ligger vid andra infarten.tar ni nästa så hamnar ni på öland.
preem ligger strax bortanför shell select.men samma avfart från E22.shell ligger på vänster sida efter man kört av på avfarten.vänster i rondellen vid mc donalds.
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
hotell scandic ligger vid andra infarten.tar ni nästa så hamnar ni på öland.
preem ligger strax bortanför shell select.men samma avfart från E22.shell ligger på vänster sida efter man kört av på avfarten.vänster i rondellen vid mc donalds.

:fakta
 

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
nu e det inte många dagar kvar!! :yoparty

tänkte lägga in ett förslag om att efter kortegen så kör vi en sväng till borgholm eller nått givetvis inte raka vägen!:hojraket

så blir det lite rolig körning när vi ändå är samlade.. kortegen kanske slut vid 2 halv 3 .... blir ju lagom dra en sväng då!! :)
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
nu e det inte många dagar kvar!! :yoparty

tänkte lägga in ett förslag om att efter kortegen så kör vi en sväng till borgholm eller nått givetvis inte raka vägen!:hojraket

så blir det lite rolig körning när vi ändå är samlade.. kortegen kanske slut vid 2 halv 3 .... blir ju lagom dra en sväng då!! :)

Ok, men är det meningen att vi skall åka med kråmpråmståget till nybro och tillbaka?? Eller hur hade du tänkt?
 

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
Ok, men är det meningen att vi skall åka med kråmpråmståget till nybro och tillbaka?? Eller hur hade du tänkt?

vet inte vi prata om att åka små vägarna.. men kanske vore kul åka samlat till kalmar sen åtminståne. mig kvitta de ,men de är ju bara kortege en gång om året kan man ju tänka på samtidigt..:)

få väl se vad dom andra säger om det med..
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
vet inte vi prata om att åka små vägarna.. men kanske vore kul åka samlat till kalmar sen åtminståne. mig kvitta de ,men de är ju bara kortege en gång om året kan man ju tänka på samtidigt..:)

få väl se vad dom andra säger om det med..
Ok, jo jag dyker upp så får vi se vad som händer. Fast f-n vet om det är värt det att ligga och åka med dem till nybro. Räcker att nån drar en enda liten smygwheelie så är vi så in i helskotta impopulära. Skall det åkas med kråmpråmsmaffian så får vi nog åka med snällt och fint, samt svänga vid deras käcka flaggvakter som de brukar ha i korsningarna :D
 

CAS

Tough People Never Die
Gick med
10 May 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
R1
Möjligt att det kommer med 2 st 25kW:are från K-krona också :)
En R6 och en Ninja...Får väl se om vi hänger med någorlunda :p
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
Möjligt att det kommer med 2 st 25kW:are från K-krona också :)
En R6 och en Ninja...Får väl se om vi hänger med någorlunda :p
Ingen fara, i den "officiella" kortegen lär det inte gå snabbare än 30 km/h...Max...:D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top