mc kortegen kalmar 5/5!!

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
Jaha det är ju mc kortege som sagt den 5/5 , samling 0930 ute i ljungbyholm!:tummenupp

Som vanligt brukar ju vi som kör sporthoj samlas lite innan och åka ut dit samtidigt!!:yoparty

Tänkte bara skriva att de e bara hänga på för dom som vill !!
ju fler destu roligare så om vi samlas på select ( kalmar) kl 0900 så blir det nog lagom att vi åker runt kvart över 9 ,ut till beethovens samlings plats!

om nån tycker vi ska åka små vägar till nybro sen kalmar, och åka senare som vi gjort vid nått tillfälle kan vi ju bestämma det här så ingen blir besviken sen när dom kommer till select!!:)
 

Dark shark

Insanity is my life
Gick med
2 Jul 2005
Ort
kalmar
Hoj
R1- 02
Jag dycker väl upp broder om ingen annan ligger jämte mig på lördag morron^^ U never now^^
 

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
Jag dycker väl upp broder om ingen annan ligger jämte mig på lördag morron^^ U never now^^

haha du min lille tunnis till bror om någon ligger jämte dig , är de bara för att dom vill komma åt mig egentligen!:D

men kul att du vill åka med oss stora pojkar nån gång!:tummenupp
 

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Denna dagen 5/5 är det folkrace tävlingar ute vid skogstorps motorbana o jag tror att Roadracingsektionen i Kalmar motorklubb skulle ställa upp nåra av sina hojar för att informera om sin verksamhet om någon skulle vara intresserad.
Bla Moppar (70cc) minimoto o kanske någon större roadracinghoj också...
http://kalmarmk.web.surftown.se/cms/ Om ni undrar så gå in på kontakter på hemsidan o ring någon från roadracinsektionen så får ni reda på vad som gäller...:tummenupp
 

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
Denna dagen 5/5 är det folkrace tävlingar ute vid skogstorps motorbana o jag tror att Roadracingsektionen i Kalmar motorklubb skulle ställa upp nåra av sina hojar för att informera om sin verksamhet om någon skulle vara intresserad.
Bla Moppar (70cc) minimoto o kanske någon större roadracinghoj också...
http://kalmarmk.web.surftown.se/cms/ Om ni undrar så gå in på kontakter på hemsidan o ring någon från roadracinsektionen så får ni reda på vad som gäller...:tummenupp

hmm detta var mindre intressant i denna tråden! :va
 

Malin W

Kasta körken!!
Gick med
9 Feb 2007
Ort
Kalmar
Hoj
R1 -00 Under ombyggnad
Ja Ja.. Hade ju vatt kul å få va me i år åxå.. Men tyvärr sitter man med gips om handen och en ej klar hoj.. Måtte den bli klar till Lelle.. Hoppas ni få kul och kör försiktigt!!
 

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
Ja Ja.. Hade ju vatt kul å få va me i år åxå.. Men tyvärr sitter man med gips om handen och en ej klar hoj.. Måtte den bli klar till Lelle.. Hoppas ni få kul och kör försiktigt!!

har du kvar malles gamla hoj eller skaffat en ny?? ombyggnad??
men du kan väl sprida ryktet lite ändå !! :) tjo på dig ...
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
3 dagar innan reg.besiktning...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top