Mammas Nya Kille
Bäst i test!
Allt var bättre förr. Ironin, förgasarna, när man tillhörde de ballare/bättre förarna för att man kunde köra på bakhjulet. Dessutom var man en ung hingst på den tiden. Nu är det som en jevvla mardröm alltehopa.
Allt var bättre förr. Ironin, förgasarna, när man tillhörde de ballare/bättre förarna för att man kunde köra på bakhjulet. Dessutom var man en ung hingst på den tiden. Nu är det som en jevvla mardröm alltehopa.
För de som inte visste det, så är Hamrén är numera pensionär
Läge att skramla till en krans eller något?
"Från sporthoj.com för gott samarbete genom åren"....
Man måste ju respektera fienden...
Va nä i så fall måste han ha gått i pension igår. Senast i onsdags stog han vid E18 med hojjen.För de som inte visste det, så är Hamrén är numera pensionär
Försäkringen gäller ej vid vårdslöshet i trafik. Inte ens trafikförsäkringen gällre vid _grov_ vårdslösthet i trafik
det bästa jag läst på länge. kunde inte sagt det bättre själv
Stod ju i förra Bike när dom intervjuade en MC-Polis Kjell Lindgren i sthlm citat "Man avbyter en jakt när det börjar bli för farligt och risken för att någon tredje part skadas. Men man väger även in hur allvarligt brottet som föraren/personerna begått, ju allvarligare brott desto mer angelägen är man för att få stopp på fordonet. Resonemanget inom polisen är lite olika. Men ingen polis vill att någon skall skadas i samband med en jakt" Slut citat....
Undrar ockå lite om det är overkill att skicka ut 5 bilar och en helikopter.. Men men...
Jag var faktiskt en laglydig och "på snutens sida" människa tidigare, var förbannad på ungarna som kör skooter hur som men efter att de drog mitt kort 3 månader dvs hela denna sommar så värderar jag inte snuten och deras arbete en duss som bra. hade jag kört bil så hade jag säkert behållt kortet.
När man sen ringer när man blir överfallen på väg hem från festen så säger de "är det ett pågående brott?" nej jag lyckades fly men blöder lite. får man ett svar då "uppsök akutmotagningen och så kan du ringa in imorgon och anmäla brottet, vi har tyvärr ingen enhet som vi kan skicka" 3 min senare ser man en snutbil vid korvkiosken längre ner på vägen!!!
Tack snuten men jag klarar mig utan er!
hänger på fel forum ? ser ut som du bara har en grus moppe såååDom som klagar på folk som petar ner när blåljus syns i spegeln har antingen FET dubbelmoral eller hänger på fel forum!!!
5 bilar och en helikopter?!?!?
En Lördagskväll i Sundsvall så finns det väl en 3-4st bilar inne i centrum, händer det någonting någon annanstans så får dom gott vänta 30-60 minuter men ser man en hojåkare så ringer dom in allihopa och har säkert vadslagning om vem som får han att klota!
Ja eller vad sägs om att polisen mäter farten i någon håla samtidigt som 2 stackare blir sönderslagna för att dom sagt åt ett gäng att sluta vandalisera?
En fortkörare på hoj kan ju lätt döda alla i en bil (minns tex golfen som VV brukar visa upp, den med en HRC-Honda i), säg att tre dör för att han klantar sig. Hade polisen stoppat honom hade dom klarat sig.
Två killar slåss på stan, rent å ärligt, några ömma revben å saken är ur världen. Hade polisen lagt sig i hade dom fortfarande haft ömma revben å saken hade inte varit ur världen.
Vars skulle polisen ha ingripit?
Tja ibland kan man undra hur polisen gör sina prioteringar. Men Polisen gör väll aldrig fel eller..
För de som inte visste det, så är Hamrén är numera pensionär
Jo det gör de också.
Det är han inte.
Min skyltbelysning var otilfredställande sa han. Han menade på att Jag köpt eftermarknadsbelysning som inte dög... Jag sa att det är yamas orginal och den är typad i sverige så han på ta det med vv men han hävdade att så var det inte alls. Då pekade Jag på alla andra bilar och frågade om han såg att någon av dom lös kl 14 en solig sommardag och efter ett jäkla tag gav han upp. Jevvla dåre.
Hamrén gör verkligen sitt jobb nitiskt. Och hela stationen vid torkelknutson skiter i allt och äter bara fikabröd.
Vi äter annat också...
Men Hamrén är ju en man vars rykte inom kåren om möjligt är av ett ännu mindre positivt slag. Ingen bra referenscop
/J
För mig funkar han perfa som referenscop! Hur ska Jag annars kunna motivera mitt outlaweri?
Vi äter annat också...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |