Mc kraschade under polisjakt

Nicotin

Guest
När Jag försökte få någon att plocka heroinpundaren som körde bil som ett svin så var hela gänget där och åt fikabröd. sursaabarna och vw-pikén stod utanför och Jag blev ombedd att själv följa efter galningen och rapportera OM någon hände...

hahahaha..

seriöst ????

CHROLO

Does not play well with other bikers...
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Honda Varadero, Honda AT
När Jag försökte få någon att plocka heroinpundaren som körde bil som ett svin så var hela gänget där och åt fikabröd. sursaabarna och vw-pikén stod utanför och Jag blev ombedd att själv följa efter galningen och rapportera OM någon hände...

Tråkigt att höra. :näsblod Vad kollegorna åt gissar du väl bara?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
hahahaha..

seriöst ????

Jupp. Inte en käft gjorde någonting. Däremot fick Jag tillsägelse på skarpen för att Jag tagit nycklarna för killen när han stannat en snabbis, sagt åt honom att ta tunnelbanan och sedan gett honom nycklarna när han gått med på att lämna bilen där.

Motiverad att ringa snyten igen om något händer? njae.

Tråkigt att höra. :näsblod Vad kollegorna åt gissar du väl bara?

Jo, tog ingen närmre titt om Jag ska vara ärlig. Undrar var och hur killen smällde sen. I hans tillstånd gjorde han det garranterat.

Last edited:

Nicotin

Guest
Jupp. Inte en käft gjorde någonting. Däremot fick Jag tillsägelse på skarpen för att Jag tagit nycklarna för killen när han stannat en snabbis, sagt åt honom att ta tunnelbanan och sedan gett honom nycklarna när han gått med på att lämna bilen där.

Motiverad att ringa snyten igen om något händer? njae.

Jo, tog ingen närmre titt om Jag ska vara ärlig. Undrar var och hur killen smällde sen. I hans tillstånd gjorde han det garranterat.

hmm kan inte vara lätt att vara tokholms snut..

Men dom ska ju " tjäna " samhället osv...

Vilket jag sällan tror på efter ha bott 10 år på kungsholmen, 6 gånger hade jag inbrott i min bil..

Sällan ngn som ens hade tid att hjälpa mig att ta fast pundarna som brutit sig in i bilen..
Då dom ofta satt med mina prylar ngr hundra meter bort...:mad:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Ja eller vad sägs om att polisen mäter farten i någon håla samtidigt som 2 stackare blir sönderslagna för att dom sagt åt ett gäng att sluta vandalisera?
Var är viktigast att polisen visar sin närvaro?
.

Där är det organisationen det är fel på och inte självaste snytarna. Det ser bra ut i statestiken att 1 skapa ett ärende medelst lazerpicka, 2 utretta ärendet medelst bot.

Skulle man resonera så skulle det inte finnas en enda traffikpolis och allt skulle siktas in på människohandel och knarkbeslag. Skön tanke iof men funkar inte.

hmm kan inte vara lätt att vara tokholms snut..

Men dom ska ju " tjäna " samhället osv...

Vilket jag sällan tror på efter ha bott 10 år på kungsholmen, 6 gånger hade jag inbrott i min bil..

Sällan ngn som ens hade tid att hjälpa mig att ta fast pundarna som brutit sig in i bilen..
Då dom ofta satt med mina prylar ngr hundra meter bort...:mad:

Pundare ger sig snyten aldrig efter verkar det som. De går inte att straffas då man inte kan bötfälla dom eller göra livet surare med fängelse. Då kniper dom hellre åt en hygglig människa som inte har m/s märkta däck efter 1:a desember.

Last edited:

Nicotin

Guest
Där är det organisationen det är fel på och inte självaste snytarna. Det ser bra ut i statestiken att 1 skapa ett ärende medelst lazerpicka, 2 utretta ärendet medelst bot.

Skulle man resonera så skulle det inte finnas en enda traffikpolis och allt skulle siktas in på människohandel och knarkbeslag. Skön tanke iof men funkar inte.

Pundare ger sig snyten aldrig efter verkar det som. De går inte att straffas då man inte kan bötfälla dom eller göra livet surare med fängelse. Då kniper dom hellre åt en hygglig människa som inte har m/s märkta däck efter 1:a desember.

precis..

Jag vågade inte gå på dom då dessa bara viftade med sina kanyler och järnrör då man närmade sig...

Fast jag drabbades inte personligen då bilen var tjänstebil och grejerna firmans men ändå trist att det ska behöva hända flertalet gånger utan att ngn orkar ta tag i det...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
För mig funkar han perfa som referenscop! Hur ska Jag annars kunna motivera mitt outlaweri?
:D

Jag ser ju aldrig dig live på körningar, Donken eller andra hojfik. Det vore kul att möta en sån krigarkille som du innan även denna säsong är slut!
Kan tänka mig att du är lika färgstark i verkligheten!? ;)

/J

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
:D

Jag ser ju aldrig dig live på körningar, Donken eller andra hojfik. Det vore kul att möta en sån krigarkille som du innan även denna säsong är slut!
Kan tänka mig att du är lika färgstark i verkligheten!? ;)

/J

Äh, Jag är bara grå och trött. Glansdagarna var som sagt 02-04 nå´n gång när man var kung på slangen. Var med på nå´n SH körning i början men det var ett jäkla gnäll på knäskydd och sammåkningsteknik så Jag fick lite avsmak. Känndes mest som husvagnsfolk med "kör om på egen risk" och "c u suckers" citat på tröjorna.

Det är ju bekvämare att kunna gnälla på folk så här på distans via nätet och slippa möta demonerna:D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Känndes mest som husvagnsfolk med "kör om på egen risk" och "c u suckers" citat på tröjorna.

:rofl
Håller med till fullo, jag har varit med på en s.k. samåkning 2004 och den var vansinnigt tråkig och stolpig. Jag var i och för sig inte med så länge, typ 5km kanske sedan drog jag själv. Det var som sagt omkörningsförbud och fullt med skithojar med i ledet (till och med sämre än min GSXR600 som jag hade då).

Det är ju bekvämare att kunna gnälla på folk så här på distans via nätet och slippa möta demonerna:D

:fakta

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
:rofl
Håller med till fullo, jag har varit med på en s.k. samåkning 2004 och den var vansinnigt tråkig och stolpig. Jag var i och för sig inte med så länge, typ 5km kanske sedan drog jag själv. Det var som sagt omkörningsförbud och fullt med skithojar med i ledet (till och med sämre än min GSXR600 som jag hade då).

Nu har Jag förstått att folk har börjat uila lita i alla fall vid tyresö/skogis. När Jag var med uilade bara Jag och en till och resten stod och rökte. Hur kan man tycka det är kul att stå och glo vid skogskyrkogården i 3 timmar? Nä nu ska Jag sluta gnälla.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fan vad du raggar nu. :D
Blir inget skedande med mig om du bjuder in massa krigskillar. :mad:

Helvete :va :hihi

Men seriöst så är ju både du och Teo såna där SH-profiler med rätt spänstig humor som jag gillar. Men även dig har jag ju ej ännu sett live. Men du kanske iaktar mig incognito :va Alla känner apan Haha!

Äh, Jag är bara grå och trött. Glansdagarna var som sagt 02-04 nå´n gång när man var kung på slangen. Var med på nå´n SH körning i början men det var ett jäkla gnäll på knäskydd och sammåkningsteknik så Jag fick lite avsmak. Känndes mest som husvagnsfolk med "kör om på egen risk" och "c u suckers" citat på tröjorna.

:rofl Jag ser det framför mig!

Ja mina små utfrågningar om dig på Donken gör gällande att du är en rätt from kille irl, ett riktigt litet hygglo! :D

Men jag har inte frågat Hamrén då förstås, det vågar jag inte, då blir det flygande på min arma hoj.

Nu ska jag kvista från jobbet, tvitta hojen och sedan fara till Röda kaféet! Det brukar vara en djefla massa hojar där på torsdagar!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Vem är det som raserar min harcoreimage:mad:

haha, nä det gör man ju bäst i att låta bli.

Säger aaaldrig! :hihi

Det var inget skvaller kan jag lugna dig med, mest skitsnack.
Vid en onsdagskväll när det var mycket folk där så språkade jag med en kille kring det faktum att det förmodligen var ett gyllene tillfälle att kolla efter de där mer färgstarka prickarna på SH, ty några i stockholmskretsen borde ju vara där när det nu var så mycket folk där menade jag. Jag frågade då honom om han bla kände till "Teo" till utseendet och om du brukade vara där.

Det gjorde han men sade bla att du inte var fullt lika utrymmeskrävande i verkligheten! :hihi

/J

Hela jag är gjord av spänst. :fakta

Hela du är en obstinat tickande trettioårskris :hihi

Last edited:

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Förstår inte varför en jakt ska behöva bli lång och så dramatisk så man kör av vägen.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jag frågade då honom om han bla kände till "Teo" till utseendet och om du brukade vara där.

Det gjorde han men sade bla att du inte var fullt lika utrymmeskrävande i verkligheten!

Som sagt, lätt att vara kaxig bakom tangenterna. Får se, kanske uilar ner till rosenhill nån dag framöver.

Förstår inte varför en jakt ska behöva bli lång och så dramatisk så man kör av vägen.

Vad är det här nurå? on-topic?:va

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Spänst har benämningen SÄ i periodiska systemet och är den hårdaste metallen.

Ja ser man på, jag undrade vad de bokstäverna stod för på min födelseattest.
Men nu när man vet så känns det ju inte som nån överaskning ;)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept