Ankan1
Ny medlem
- Gick med
- 14 Jul 2011
- Hoj
- Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
VisorDown har valt ut de tio mest lämpliga motorcyklarna för tjejer så jag undrar vad tjejen jag träffade senast på en Kawasaki ZZR hade sagt om denna lista.Hon hade förmodligen gett den fingret ...
http://www.visordown.com/features/10-best-motorcycles-for-women/22057.html
1. Honda VFR400R NC30. Hur lätt det nu kan vara att få tag i en sådan i vettigt skick !?.
2. Harley-Davidson Sportster XL883L. Låter ju knappast vidare sportigt.
3. Suzuki Burgman 400. Jag trodde det handlade om motorcyklar !?.
4. Triumph Bonneville SE. Har redan sagt nej till custom stuket i 2.
5. Suzuki Inazuma 250. Visste inte ens att det fans en mc med det namnet !?.
6. Victory Hammer S. Tror jag låter bli att svara överhuvudtaget.
7. Suzuki Marauder GZ125. Ha ha ha ha ha ha ha osv.
8. Kawasaki Ninja 250R.Nja, nu börjar det likna något men problemet är att den är föööör liten.
9. BMW F650GS. Behöver ingen överlavnadshoj när större delen av vägnätet fortfarande är asfalterad.
10. Kawasaki ER-6n.Slutligen fick Visor Down rätsida på sin test.En av tio vettiga hojar i testet.Suck, kan inte vara lätt att vara kvinna med denna hojvalssyn VisorDown.
http://www.visordown.com/features/10-best-motorcycles-for-women/22057.html
1. Honda VFR400R NC30. Hur lätt det nu kan vara att få tag i en sådan i vettigt skick !?.
2. Harley-Davidson Sportster XL883L. Låter ju knappast vidare sportigt.
3. Suzuki Burgman 400. Jag trodde det handlade om motorcyklar !?.
4. Triumph Bonneville SE. Har redan sagt nej till custom stuket i 2.
5. Suzuki Inazuma 250. Visste inte ens att det fans en mc med det namnet !?.
6. Victory Hammer S. Tror jag låter bli att svara överhuvudtaget.
7. Suzuki Marauder GZ125. Ha ha ha ha ha ha ha osv.
8. Kawasaki Ninja 250R.Nja, nu börjar det likna något men problemet är att den är föööör liten.
9. BMW F650GS. Behöver ingen överlavnadshoj när större delen av vägnätet fortfarande är asfalterad.
10. Kawasaki ER-6n.Slutligen fick Visor Down rätsida på sin test.En av tio vettiga hojar i testet.Suck, kan inte vara lätt att vara kvinna med denna hojvalssyn VisorDown.
Last edited: