Frösö Ante
Boost
Nån som vet om det finns nått sånt? Det skulle varit en bra lösning eftersom jag inte kan installera ett vanligt mc larm eftersom jag inte har nått batteri.
nossrednamik skrev:Beställde ett till min Duke förra veckan. Grymt massivt lås, och larmet tjuter tillfredsställande. Till Duken (som du har?) passar modellen XH-14 perfekt både till fram- och bakskivan. Beställde från http://www.tqmotorsports.com
En seriös kille som fraktade över den för 50kr till dörren (DHL) på tre dar. Kan rekommendera det starkt om du inte har plats för ett vanligt larm eller bara vill ha ett grymt skivbromslås.
Dainese skrev:HX-14...skulle det passa bra på en 660 tro...vet inte om det är någon skillnad på duken skvior och 660:ins.
nossrednamik skrev:Beställde ett till min Duke förra veckan. Grymt massivt lås, och larmet tjuter tillfredsställande. Till Duken (som du har?) passar modellen XH-14 perfekt både till fram- och bakskivan. Beställde från http://www.tqmotorsports.com
En seriös kille som fraktade över den för 50kr till dörren (DHL) på tre dar. Kan rekommendera det starkt om du inte har plats för ett vanligt larm eller bara vill ha ett grymt skivbromslås.
speedhunter skrev:Hej!
Jag har använt ett xena-skivbromslås i ett år, fungerar utmärkt, hur smidigt som helst. Finns att köpa på www.louis.de , där jag köpte mitt för 600-700kr går även beställa direkt från tysk agent www.xena.de där det även finns flera modeller och låslösningar.
Men eftersom låsen inte är prövat och godkänt i sverige ännu vad jag vet, kan det kanske vara en ide att komplettera med en abus-kedja.
nossrednamik skrev:Jag betalade runt tusenlappen för låset+frakt. Nej det är ännu inte godkännt. Fråga mig inte varför. Abus skivbromslås känns som en leksak jämfört med Xenas massiva kropp. Köp det du kommer inte ångra dig, hur smidigt som helst. Lås fast det på skivan och det piper en gång för att bekräfta att det är armerat. Rör någon den så skriker den som f-n!
(Jag tror det ska passa på en 660.......)
Dainese skrev:HX-14...skulle det passa bra på en 660 tro...vet inte om det är någon skillnad på duken skvior och 660:ins.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|