Starstriker
Som man googlar får man svar
Här är kopplingsschema. Bedöm själv om det är något du klarar av. Jag har själv ingen vidare lust att börja klippa i elsystemet och sätta på skarvdon här och där. Som gjort för att senare få konstiga elproblem tack vare fukt och vibrationer som det blir på en mc. Är nästan värt att välja ett larm för 2500 där man kan köpa till ett kabelkit som är specialanpassat till ens egen hoj. Inget klippa & klämma kabelskor, bara att ta isär bef. kontakter och stoppa i en skarvanslutning.
Jag är medveten om att engelska är väldigt svårt för kineser men kvaliteten på installationsanvisningen bådar inte gott för kvaliteten på själva grejerna...
Kvaliten tror jag inte det är nåt fel på. Var tror du alla "finlarm" är tillverkade. Det är samma skit, enda skillnaden är att importören klämmer på ett klistermärke med annat namn.
Beträffande installationen så kanske det är lite pilligt om man vil koppla larmet till tändning etc (knepigt med BMWs CAN-bus) Det tänker iaf inte jag ge mig in på, utan kopplar det direkt till batteriet och blinkers. Det kostar 700 pix, och för mig är det iaf värt att testa.
Men självklart får man tänka till två gånger innan man börjar klippa/skarva och dona om man nu vill hålla på med sånt
På en "vanlig" hoj utan allt för mycket elektronik så skall det inte vara några problem alls.