Starstriker
Som man googlar får man svar
Nåt larm kvar ?
Eventuellt finns det ett kvar. Vi får se om jag fått in pengar från de som skulle betala in.
Det vet jag alldeles strax
Nåt larm kvar ?
Jag kör detta:
http://www.vikinglarm.se/mc--och-mopedlarm/2-vags/c8/
Kombinerat med en gps tracker från eBay. Fungerar kanon. Har inte haft några problem och sover bra. Nackdelar är väl att det tar en stund att montera och att lära sig alla funktioner. Sen drar det en del batteri, men troligtvis för att jag inte lyckas ställa in gps trackern rätt ännu.
Sweet. Frugan jobbar hela helgen så jag har inte tid ändå. Blir väl ett vinterprojekt...
Tar gärna en beskrivning över hur du installerade larmet. Eg. hur du anslöt till boxen?? Har haft mitt liggande på arbetsbänken i garaget ett tag nu......
Vad har du för lösning på det här? Att batteriet laddas ur på några dagar?Funktionaliteten är klart godkänd, men problemet är att larmet suger batteri som fan. Hojen kan stå ostartad i max tre dygn innan batteriet har sugits ut. Har hört/ förstått att det är vanligt när det gäller MC larm.
KalleP75:
Vad har du för lösning på det här? Att batteriet laddas ur på några dagar?
Okey, de är så illa alltså med batteriförlusten...?
Skiljer de mkt mellan de olika hojarna när de gäller installation o så eller är de mer eller mindre samma då de ändå är el vi snackar om?
Var de den här spy 5000 liknande alarmet som du har på din hoj Kalle?
Med microwave deckare?
När de gäller tracker så finns de ganska många o välja bland också, vad för nån är de du har i din hoj?
Mvh Jocke
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |