MC-livet på TV4 Sport!

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Det går tydligen i repris på fredag 6/4 kl. 22:30 och på lördag 7/4 kl. 12:00. Om inte TV4 har felaktiga uppgifter på sin hemsida.
http://www.tv4.se/1.2578922

Observera att repriserna verkar komma att hamna lite olika för varje avsnitt.

jetson

Guest
Nån kanske langar upp det på tpb snart..

Missade också, känns inte aktuellt att köpa premium när man redan betalar för Tv4Sport.

Men visst va det en tjej som övningskör på trailern, finns det nåt sötare än en tjej som lägger omkull en hoj på lågfarten? Som en nyfödd hjort som snubblar efter sina första steg i världen :)

MrRoos

Kör sugen!
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
ZX9R, Duke
Alltid kul med MC på svensk tv men gud vilken trist produktion. Kändes enormt torrt och andades med info filmer ala skolan. Eller sådana sköna info rullar som visas på en del trötta kurser som lagen kräver att man går. Sen avslutas det med en motocross/fmx kille som är helt enormt grym på att köra men sitter mest på en strand och verkar djup. Fattade inte riktigt det tänkte på när mats wilander skulle läsa poesi i god morgon sverige typ. (ni som är för unga får la goggla kanske finns på tuben, roligt)

Med andra ord ni som inte såg missa inte direkt något....

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Tänkte se...men grejen är att oftast så betyder "MC kultur" för gemene man och även TV journalister att man ska berätta om asfula krompråmar och deras förare på 340 kg...(alltså pråmarna..och ägarna ...var). Folk tror alltförofta automagiskt att MC innebär chaps, äcklig hängbuk, skiftul HD med en framruta från en Jeep Grand Cherokee och fransar på byxorna...Men den här är kanske annorlunda ?

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Jag ser det första programmet som något som ska skapa intresse för de övriga avsnitten, moralkärringarna kommer antagligen ha en "field day" över sporthojsåkarna på gatan, lite beroende av vilket material dom väljer att använda, det finns en del godis att ta av där...
Jag vet nämligen vad dom fått!
Muuuuahahahaha

Fredrik:arsele

Yelly

Sommarluft i däcken
Gick med
5 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000 K6, KTM 450exc motard,
Du kan få ladda upp varje avsnitt är du snäll! valde bort sportkanalerna så de försvann nu i månadsskiftet -.-
Seedar på tpb...

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Hoj
KTM SD990
Det var ett riktigt bra första avsnitt enligt mig - det sammanfattade de kommande nio avsnitten på ett riktigt snyggt sätt.
Man fick lite godis ifrån de flesta typer av hojåka.

Jag tror detta kan bli riktigt bra - och han som gör ljudspåret (minns ej namn just nu) tycker jag levererar och passar in perfekt!

(Vettefan om tpb-snacket uppskattas av Sporthoj.com, gör det inte det så snälla radera inläggen istället för att låsa tråden moderator!)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln