*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
Då ska vi få möta Polisens värsta fiende haha
Yep, han syns tydligt t vänster i bild @ 08:39...
http://vimeo.com/42157232
Då ska vi få möta Polisens värsta fiende haha
Tyckte det var lite väääääl mycket moraliserande om just hur potaoes kör och sen det där jävla snacket om att köra på bana istället för landsväg...
Tyckte det var lite väääääl mycket moraliserande om just hur potaoes kör och sen det där jävla snacket om att köra på bana istället för landsväg...
Vad tycker du att man ska säga när man sitter i TV? Det är ingen förutom ett fåtal på SH som hade tyckt att rena bombarstories hade varit ballt. Så varför göra bort sig och få skämmas för omgivningen?
Tycker att dom lyckades bra och framstod som vettiga istället för pajasar!
Kul kommentar av Ålands-pojkarna.
-"Det här är mer av en gourmé resa"
åsså halsa Xanté och käka spagetti!
Tack, det var det som var meningen, vad är poängen att sitta och "representera" sporthojarna (vilket vi gör i den här situationen) och bara vara asocial?
Det skulle bara leda till mer elände, förbud på sikt och en hetsjakt på oss sporthojsåkare.
Fredrik
Vi ville inte göra ett fenomenalt självmål genom att sitta och yla "Vi har ingen lokaaaal jö..." eller andra mer eller mindre begåvade uttalanden. Klart vi kunde åkt ut, bombat sönder bulten, burnat på sveavägen och stått och gett hela världen fingret men det får någon annan göra.
Jag tyckte det speglade PMC som det är idag, vi är idag gamla, feta och luktar kiss...
Dessutom syns man i TV under sådana förhållanden så kan det bli tjurigt på annat håll också.
Fredrik
Fråga:
Gick det fortare utanför kameran sen? Och vad tyckte Cralle? Hur snabb han än är på bana så är det ju en annan sak att dundra in i en blind kurva när man inte kan vägen...
Fråga:
Gick det fortare utanför kameran sen? Och vad tyckte Cralle? Hur snabb han än är på bana så är det ju en annan sak att dundra in i en blind kurva när man inte kan vägen...
Cralle har inte kört gata på ganska många år, men han redde sig bra, han var ganska noga med att inte hetsa oss också...
Christian har lovat att ge mig allt material och jag lovar att det finns att ta av, så det kan bli något kompletterande för oss nördar.
Men jag har hela tiden haft en dialog med Christian och varit överens om vad vi vill spegla, och jag är nöjd.
Fredrik
Jag tycker ni gjorde det där riktigt bra, såg avslappnat ut när ni satt och pratade med Cralle!Tack, det var det som var meningen, vad är poängen att sitta och "representera" sporthojarna (vilket vi gör i den här situationen) och bara vara asocial?
Det skulle bara leda till mer elände, förbud på sikt och en hetsjakt på oss sporthojsåkare.
Fredrik
...är det bara jag, eller var det potatisar som svängde lite tidigt, och var på väg ut över mittlinjen i böj? Illa...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|