Undra varför det inte finns något sådant program .... jag menar vi är väl rätt många OCH köpstark grupp så reklam tid bör gå att sälja ganska enkelt..... åja det kanske kommer , McLivet är iaf en början på något som aldrig existerat tidigare.....förutom möjligeen dokumentärer om 1% klubbar
Sök på Vimeo, de ligger där!
Vem vill göra reklam hos en grupp som köper allt över nätet?
Jag gillar programmet, tror det är helt rätt program att visa för de som inte kör hoj men är nyfikna på att börja.
Känns som att många missförstått programmets syfte. Ett dokumentärprogram vars syfte är att skildra hoj-livet och de som håller på. Tror att målgruppen är tänkt att vara aningen bredare än bara inbitna hojåkare som vill se tester och nyheter. Detta är ett typiskt sådan program som inspirerar vanliga människor att börja köra hoj...
Tycker precis tvärtom. Ett skittråkigt program som absolut inte skulle göra mig intresserad av hojar om jag inte redan var det. Vilken typ av program tror du t ex skapar mest bilintresse, Trafikmagasinet eller Top Gear? När bruden höll på att lära sig var koppling och gas satt så blev det så fruktansvärt tråkigt att jag blev tvungen att byta kanal.
Och vad gäller tjejen som ska ta körkort så tycker jag att det är superkul att se någon som vill och dessutom vågar visa upp sig i TV. Dessutom visar det lite hur det går till att ta MC-kortet, och med tanke på hur lång körkortstråden är varje år så är det väl inget fel med det?
Tycker precis tvärtom. Ett skittråkigt program som absolut inte skulle göra mig intresserad av hojar om jag inte redan var det. Vilken typ av program tror du t ex skapar mest bilintresse, Trafikmagasinet eller Top Gear? När bruden höll på att lära sig var koppling och gas satt så blev det så fruktansvärt tråkigt att jag blev tvungen att byta kanal.
Vilken tid och dag går programmen? Har totalt missat detta
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |