goshow
snöar
var ett inslag med backlund i lokaltidningen förra helgen och då sa han att dom höll på med ny säsong av mc-liv
Fyra avsnitt & samma story. (nån som tycker lika?)
Ja, vad är det du tror ska hända? Serien följer crossåkaren, Backlund, Greta och customsnubben. Det är liksom upplägget.
Jag anser att klippningen är feg så tempot blir onödigt lågt. Men jag gillar delen med Greta, den förmedlar att hojåka inte är så simpelt som det kan se ut.
Ja, vad är det du tror ska hända? Serien följer crossåkaren, Backlund, Greta och customsnubben. Det är liksom upplägget.
Jag anser att klippningen är feg så tempot blir onödigt lågt. Men jag gillar delen med Greta, den förmedlar att hojåka inte är så simpelt som det kan se ut.
Ni som klagar över att det är tråkigt med delen med tjejen som lär sig köra så tänk på att det är nog bra för nya förare som ska ta/funderar på att ta kortet så att dom inser hur det är att ta det och får lite tips innan. Jag som ska ta kortet snart tycker iaf att det är bra att dom även fokuserar på den delen.
Men det skulle ha vart roligare om dom klippte det så det blev lite bättre fart på programmet och dom borde även inkludera lite fler personer för jag hade velat se lite stunting och lite motard åka .
Men i överlag så gillar jag programmet men tycker att det är synd att det hamnat på en ganska opopulär kanal samt dålig sändningstid men man får hoppas att det lockar tittare såväl som nya personer som vill ta kort så att programmet kan bli större , bättre sändningstid på en bättre kanal osv
Ska tilläga att Fredrik "Fredd" Johansson är riktigt trevlig i verkligheten och en bra lärare för crossåkare.
Nästa vecka smäller det, då handlar det om sporthojar...
Fredrik
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |